Battlefield Bad Company
Beans Bullets Bandages => 10002 kills in multiplayer.
Deze trophy heb ik al altijd willen behalen. Ten tijde van de release van de game was er geen trophy support. Die is later toegevoegd. Ik heb toen ik wat meer in trophy hunten was de SP gespeeld en heel wat multiplayer.
Er zijn 2 modes.
* conquest op grotere mappen waar je vlaggen moet veroveren en blijven houden om de balk van versterking van het ander team te laten zakken.
* goldrush waar er 2 kisten staan die je moet vernietigen. Eens vernietigd komt er een nieuw stuk map vrij en terug 2 nieuwe kisten. 1 team moet vernietigen, ander team verdedigen. Die is mijn favoriete mode.
De game is ondertussen al 12 jaar oud en zit vol met Veterans die de game al 10+ jaar spelen. One shot kills, spawn trapping waarbij ze alle spawns vanbuiten kennen en je gewoon geknived wordt, helikopters die niet kapot te krijgen zijn en constant raketten op je hoofd krijgen.
Letterlijk elke dag dezelfde spelers die online zijn. De top 100 die strijden voor hun plaats op de leaderboards.
Waarom ik destijds niet heb door gedaan, het is mij een raadsel. De mode die het meest gespeeld wordt is conquest. Veel kills kun je niet maken..
Ik ben begonnen 6 dagen geleden met 9226 kills. Ik heb sindsdien gemiddeld elke dag minimum 5u gespeeld. Gemiddeld iets van een 110-120 kills per speelsessie. En veel frustratie.
Maar ik heb hem.
De game staat op 97% en ik zal nooit platinum halen in deze vanwege de awards trophy. Voor de geïnteresseerden, zoek het maar eens op.
Ik beschouw deze game dan ook eindelijk als afgesloten. De game kan op rust en in mijn gedachten als iconische game herinnerd worden.
Tevreden met een ultra rare trophy erbij.