Proficiat Kolm dat is snel.
@Sora en Gamerke: Deze is wel een makkelijke en zkr in vergelijking met de eerste heb er op YT al filmpje van gezien van IBadDriverI. Ik volg dat kanaal voor leuke plats. Veel collectibles maar dat wil niet zeggen moeilijk. Geen moeilijkheidsgraad gerelateerd en geen MP. De man zegt zelfs dat ND nu ook de weg op gaat zoals Insomniac en Bend Studio bv. door A titels een casual plat te geven (3/10 difficulty) en het toegankelijk te maken.
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Re: Pronken met je Platinums
3182Handig om te weten, thanks Ik ben nog maar op het begin, maar dit lijkt mij een game die mij gaat kunnen vasthouden. En dat betekent bij mij al vaak dat ik voor de platinum zal proberen gaan, tenzij er trophies zijn die mij echt tegen zitten.Kolm wrote:Ik zeg toch ook dat hij makkelijker is dan de eerste game? Net omdat je niet op hoogste difficulty moet spelen en dat er geen lange online is.gamerke1992 wrote:Maar de platinum leek mij wel redelijk goed te doen, toch? Ik zag online dat het een moeilijkheidsgraad van 2,5/10 kreeg en dat je het op 30 uur kon behalen.
Klopt dit? Of is dit echt een verkeerd beeld? Want ik ga bijvoorbeeld nooit een guide gebruiken tijdens mijn eerste playthrough voor de collectibles. Ik probeer alles zo veel als mogelijk zelf te vinden.
In ieder geval proficiat. Mooie om te hebben.
Maar op 30u... dan heb je echt wel met guide gespeeld van begin tot einde. Ik ben ergens halverwege begonnen met collectible guide en zat toch aan 40-45u denk ik. Story is echt een stuk langer en verder is het vooral heel veel collectibles verzamelen voor de platinum.
Dank je!
3183Achteraf kun je ook nog via chapter select zien in welk deel je welke collectibles nog moet verzamelengamerke1992 wrote:Handig om te weten, thanks Ik ben nog maar op het begin, maar dit lijkt mij een game die mij gaat kunnen vasthouden. En dat betekent bij mij al vaak dat ik voor de platinum zal proberen gaan, tenzij er trophies zijn die mij echt tegen zitten.Kolm wrote:Ik zeg toch ook dat hij makkelijker is dan de eerste game? Net omdat je niet op hoogste difficulty moet spelen en dat er geen lange online is.gamerke1992 wrote:Maar de platinum leek mij wel redelijk goed te doen, toch? Ik zag online dat het een moeilijkheidsgraad van 2,5/10 kreeg en dat je het op 30 uur kon behalen.
Klopt dit? Of is dit echt een verkeerd beeld? Want ik ga bijvoorbeeld nooit een guide gebruiken tijdens mijn eerste playthrough voor de collectibles. Ik probeer alles zo veel als mogelijk zelf te vinden.
In ieder geval proficiat. Mooie om te hebben.
Maar op 30u... dan heb je echt wel met guide gespeeld van begin tot einde. Ik ben ergens halverwege begonnen met collectible guide en zat toch aan 40-45u denk ik. Story is echt een stuk langer en verder is het vooral heel veel collectibles verzamelen voor de platinum.
Dank je!
3184Eindelijk na zoveel tijd de platinum gehaald in Borderlands 3. Eindelijk de trophies behaald die geglitched zijn
Platinum 304: Borderlands 3
Platinum 304: Borderlands 3
3185Let er wel op dat je best een manuele save maakt in de laatste chapter (of elke keer als je denkt dat je in de laatste chapter bent ).Mr.Wolf wrote:Achteraf kun je ook nog via chapter select zien in welk deel je welke collectibles nog moet verzamelen
Want zodra je chapter select doet, wordt je autosave vervangen door een save alsof je voor het eerst die chapter speelt en alle chapters daarna zijn dan niet meer beschikbaar via chapter select. Je moet dan eerst een save van op het einde herladen om die chapter select van alle chapters weer te hebben. De voortgang wordt in je profiel opgeslagen, dus daar geen zorgen over met al dat heen en weer!
Zelf zag ik dat ik op het einde een 'autosave complete backup' had staan die eigenlijk ook alles bevatte, maar ik weet niet in hoeverre die backup blijft staan of nog overschreven kan worden door een andere autosave backup.
@Marty: Congrats! Dat is een mooie!
3186Dat save systeem was bij de vorige ook zo complex. Dat kunnen ze wel anders doen door zo alles op je profiel op te slaan. Is bij Uncharted ook zo denk.
Proficiat Marty !!!
Proficiat Marty !!!
3188Mhhh, dat is best wel iets vervelends danKolm wrote:Let er wel op dat je best een manuele save maakt in de laatste chapter (of elke keer als je denkt dat je in de laatste chapter bent ).Mr.Wolf wrote:Achteraf kun je ook nog via chapter select zien in welk deel je welke collectibles nog moet verzamelen
Want zodra je chapter select doet, wordt je autosave vervangen door een save alsof je voor het eerst die chapter speelt en alle chapters daarna zijn dan niet meer beschikbaar via chapter select. Je moet dan eerst een save van op het einde herladen om die chapter select van alle chapters weer te hebben. De voortgang wordt in je profiel opgeslagen, dus daar geen zorgen over met al dat heen en weer!
Zelf zag ik dat ik op het einde een 'autosave complete backup' had staan die eigenlijk ook alles bevatte, maar ik weet niet in hoeverre die backup blijft staan of nog overschreven kan worden door een andere autosave backup.
@Marty: Congrats! Dat is een mooie!
3191Is ook zo bedoeld!NTGSruler wrote:Bedankt Sora!
Vind ik toch een compliment!
3193AANDACHT! We hebben een primeur! Onze anti-platter Shampi heeft nl. zijn allereerste platinum gehaald. Maneater is de gelukkige game. Te veel fun was het excuus op PSN...
FIESJEE !!!
FIESJEE !!!