Re: Horizon Zero Dawn
121Ik volg je wel FGras. Ook nu ben ik weer aan het twijfelen om de game aan te schaffen. Staat weer in Sale nu de complete Edition voor belachelijke lage prijs. Maar ben bang dat ook niets voor mij is.
Een lage prijs is deze game wel waard. 10/20 euro zou ik er wel voor over hebben.NTGSruler wrote:Ik volg je wel FGras. Ook nu ben ik weer aan het twijfelen om de game aan te schaffen. Staat weer in Sale nu de complete Edition voor belachelijke lage prijs. Maar ben bang dat ook niets voor mij is.
Mwa, het is zeker geen moet. Ik kan zo een lijst met games opnoemen die ik eerder zou spelen.NTGSruler wrote:Dan moet ik Horizon nog eens aanschaffen dan...

Nee, deze screenshots zijn meer richting het noorden van de map, redelijk dichtbij de plek waar je ook met "the frozen wilds" gaat beginnen. Alles in het begin/de tutorial zit in het zuiden. Ik kan mij wel voorstellen dat ze plannen hadden voor deze plek, niet alles haalt het uiteindelijke product natuurlijk.Kolm wrote:Is dat niet de begin area van de tutorial?
Dan heb je een goeie deal!NTGSruler wrote:Jullie hebben mij overtuigd.
Heb net de game ( complete edition) besteld bij Game Mania. Moet morgen daar toch passeren.
Jammer genoeg wel niet aan Black Friday Sale prijs ( 9.99 euro), maar aan de Used prijs (14,99 euro).
Aha, het was mij niet helemaal duidelijk welk stuk van de map het precies was, het is ook al wel even geleden dat ik de game gespeeld heb. Zou nog altijd is verder moeten met de DLCFGras wrote:Nee, deze screenshots zijn meer richting het noorden van de map, redelijk dichtbij de plek waar je ook met "the frozen wilds" gaat beginnen. Alles in het begin/de tutorial zit in het zuiden. Ik kan mij wel voorstellen dat ze plannen hadden voor deze plek, niet alles haalt het uiteindelijke product natuurlijk.Kolm wrote:Is dat niet de begin area van de tutorial?
Return to “Role playing games”