Gefeliciteerd!
Iemand heeft vakantie zo te zien
Re: Pronken met je Platinums
3228Plat 131 the walking dead the final season
Bij deze ook de laatste van conge
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Bij deze ook de laatste van conge
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
3229Goed bezig geweest sterche!!
En dat we Sanity Penguin hier nog eens mogen zien...!
#161 Tomb Raider
6 jaar en 4 maanden later....
Na AC Revelations de smaak te pakken gekregen om nog wat PS3 games op te pakken. Toen bleek dat deze mp zo goed als volledig in je eentje te halen valt was ik om. Ik vond het destijds een erg goeie game (nu snel doorgespeeld voor wat laatste trophies en sta daar nog steeds achter ), dus vind ik dit ook een mooie om nu te hebben!
En dat we Sanity Penguin hier nog eens mogen zien...!
#161 Tomb Raider
6 jaar en 4 maanden later....
Na AC Revelations de smaak te pakken gekregen om nog wat PS3 games op te pakken. Toen bleek dat deze mp zo goed als volledig in je eentje te halen valt was ik om. Ik vond het destijds een erg goeie game (nu snel doorgespeeld voor wat laatste trophies en sta daar nog steeds achter ), dus vind ik dit ook een mooie om nu te hebben!
3231Mijn eerste Marty platinum
Platinum 306: Warhammer 40.000 Inquisitor Martyr
Platinum 306: Warhammer 40.000 Inquisitor Martyr
3232Dan heb je nog geluk dat jouw naam in nog wel eens (gedeeltelijk) gebruikt wordt
3234#33 Rise Of The Tomb Raider
Buiten de verschrikkelijke time trials was deze best simpel. Het hoogste niveau was zelf een grap
#34 Call Of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered
Hier toch wat meer op liggen vloeken! Hemel en aarde verzet om de trainig firing range onder de 30 sec te doen! Blij dat het gelukt was, moest ik deze hierna onder de 19.8 sec uitspelen. Heel wat liggen zweten en puffen, maar toch deze hel van een trofee weten te bemachtigen. Veteran was verdacht simpel nog!
#35 2064: Read Only Memories
Deze dan ook nog maar met de rapte gedaan
Buiten de verschrikkelijke time trials was deze best simpel. Het hoogste niveau was zelf een grap
#34 Call Of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered
Hier toch wat meer op liggen vloeken! Hemel en aarde verzet om de trainig firing range onder de 30 sec te doen! Blij dat het gelukt was, moest ik deze hierna onder de 19.8 sec uitspelen. Heel wat liggen zweten en puffen, maar toch deze hel van een trofee weten te bemachtigen. Veteran was verdacht simpel nog!
#35 2064: Read Only Memories
Deze dan ook nog maar met de rapte gedaan
3237Wow Wolf puik werk. Leuk om te weten die die TR. COD overweeg ik niet speel niet graag FPS.
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
3239Goed gedaanMr.Wolf wrote:#34 Call Of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered
De firing range van deze vond ik ook veel moeilijker dan die van de voorafgaande game. Ik ben nog niet met de remaster begonnen, zal wel zien of ik er mij nu wel door wil zetten
3240Zeker doorzetten Met0t0. Game is gewoon goed. Veteran is niet echt lastig.
#127 F1 2020.
Bedankt aan Fsterchele om samen de online trophies te doen incluis de League. Was plezant!
MyTeam mode is wel een mooie toevoeging aan de game. Vergelijk het met een Fifa FUT mode, maar dan veel meer basic nog. Leuk.
#127 F1 2020.
Bedankt aan Fsterchele om samen de online trophies te doen incluis de League. Was plezant!
MyTeam mode is wel een mooie toevoeging aan de game. Vergelijk het met een Fifa FUT mode, maar dan veel meer basic nog. Leuk.