Re: Je nieuwste trophies
451Congrats! Alles is er klaar voor om KZ trophy 13.000/platinum 250 te laten worden!!
Moderator: Leaderboard Group
Niet echt, het ging eigenlijk beter dan verwacht. Het scheelt wel dat je aan het begin van een chapter telkens een checkpoint hebt waardoor je een back-up van je save kan maken. Als je toch doodgaat en snel genoeg de game afsluit, dan verlies je ook geen leven. Moest je toch te traag afgesloten hebben, dan kan je de back-up alsnog terugzetten. Het hele idee van die 3 levens voor een elite playthrough is dus eigenlijk niet relevant.NTGSruler wrote:Nog problemen gehad met die trophy Kolm?
Zelfs met die trucjes moet je er uiteindelijk nog altijd doorkomen, maar dat viel dus gelukkig goed mee!met0t0 wrote:Goed dat er altijd wel trucjes voor te vinden zijn
Proficiat met het doorzettingsvermogen
Bij een eerste blik op de trophylijst had ik het al opgegeven om voor de platinum te gaan
Jep, de remasters op PS4 hebben geen online trophies.NTGSruler wrote:Is dit AC III op PS3? We hebben die dacht ik gratis gekregen eens bij Plus. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een AC game gespeeld. Trekt mij niet aan. Toch al getwijfeld eens om toch te starten. Geen idee met DLC en online en dergelijke.
Return to “PlayStation Network Gaming”