+++ Hoi iedereen, uiteindelijk dan toch hier een account gemaakt!
+++ Ik denk dat ik velen van jullie op Facebook heb, maar blij om jullie terug te zien!
??? Voor wie mij nog niet kent, ik ben Leen. Ik was tussen 2010 en 2013 freelance journalist en comic artist op PlayStationPure. Ik ben toen ook een tijdje moderator geweest van het forum.
--- Door omstandigheden (werken!) kreeg ik alleen steeds minder tijd voor het forum, maar ik zal mijn best doen om hier af en toe nog eens binnen te springen.
+++ Ik doctoreer inmiddels drie maandjes aan de KU Leuven. Ik heb zelf moeten solliciteren voor een beurs bij de overheid. Een droom die uitgekomen is, maar het brengt heel veel werk met zich mee! Ik zit nu in twee Europese projecten, begeleid een thesisstudent en ben de supervisor van een stagiair. Daarnaast probeer ik zelf nog wat research te verrichten.
Het was te verwachten dat het hectisch zou worden!
+++ In mijn vrije tijd game ik nog steeds! Ik heb een gamelaptop en ik speel nu vooral de MMO Final Fantasy XIV, waar ik veel end-game raiding doe met een internationaal team.
+++ Mijn vriend zit ook in dat team. Ik heb hem destijds leren kennen op het PlayStationPure-forum, en we zijn nog altijd heel gelukkig samen!
+++ Ook teken ik nog altijd in mijn vrije tijd. Ik ben onlangs een art blog begonnen, maar ik wacht nog even tot ik de link publiek maak. En het tweede Dromeria-boek wordt momenteel gedrukt.
+++ Eigenlijk ben ik nog niks veranderd, alleen word ik een beetje ouder. (Wacht, dat laatste stukje moeten minnetjes zijn!)
... Nog wel redelijk wat dingetjes te vertellen, maar dat komt nog wel!