@Roy: Het is een leuke game waarin je een planeet gaat ontdekken, maar dan met een hoop humor erin verwerkt. Ik vond het 30 euro wel waard
@paveman: Proficiat! Dat is een mooie!
@Sora: en de boer hij ploegde voort
Deze was ik nog vergeten te posten:
Platinum #254: Seasons After Fall
Re: Pronken met je Platinums
3274Eh . . . ja!
Volgens de guides zou je het in een slordige 40 uur moeten kunnen klaren, in mijn tempo echter en veel puzzelen denk ik dat ik er effectief circa 100 uur mee bezig ben geweest.
Maar het is zeker de moeite waard. Het boerenbedrijf is toch voor velen een soort mysterie en hier wordt veel duidelijk.
Volgens de guides zou je het in een slordige 40 uur moeten kunnen klaren, in mijn tempo echter en veel puzzelen denk ik dat ik er effectief circa 100 uur mee bezig ben geweest.
Maar het is zeker de moeite waard. Het boerenbedrijf is toch voor velen een soort mysterie en hier wordt veel duidelijk.
3275#164 Prototype 2
Leuke gameplay, jammer van het verhaal/de setting.
Leuke gameplay, jammer van het verhaal/de setting.
3276Wel een mooie plat en je hebt er lang genoeg over gedaan! Gefeliciteerd.
3277Haha, ja, weer eentje die meer dan 5 jaar is blijven liggen na ermee te zijn gestart.
3278Is dit een nieuwe trend?paveman wrote:Haha, ja, weer eentje die meer dan 5 jaar is blijven liggen na ermee te zijn gestart.
3279Bij mij in ieder geval welgamerke1992 wrote:Is dit een nieuwe trend?paveman wrote:Haha, ja, weer eentje die meer dan 5 jaar is blijven liggen na ermee te zijn gestart.
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
3280Haha! Een beetje wel . Ik wilde mijn completion wat verhogen en toen kwam ik een heel stel PS3 games tegen met een laag percentage. Ik besloot daar werk van te makengamerke1992 wrote:Is dit een nieuwe trend?paveman wrote:Haha, ja, weer eentje die meer dan 5 jaar is blijven liggen na ermee te zijn gestart.
3281Awesome game!RoyVdW wrote:AANDACHT! We hebben een primeur! Onze anti-platter Shampi heeft nl. zijn allereerste platinum gehaald. Maneater is de gelukkige game. Te veel fun was het excuus op PSN...
FIESJEE !!!
3282Dan moet ik die zeker ook platten haha.
3283Platinum 308: Project Cars 3
Prima racegame hoor. Alleen door de naam Project Cars hadden veel mensen een sim racer verwacht
Prima racegame hoor. Alleen door de naam Project Cars hadden veel mensen een sim racer verwacht
3285400 gaat nog wel even duren. Maar nummer 309 is gearriveerd
Rage 2
Rage 2