Oeps, ik was duidelijk nog niet goed wakkerMarty wrote:2 posts boven jouKolm wrote:Maneater komt ook naar PS5 en current gen krijgt ook een gratis upgrade naar next gen!
https://twitter.com/maneatergame/status ... 4303364099
(Oh ja, Twitter fixen )
Re: PlayStation 5
467Da's ook waar... Maar ik ga niet de volle pot betalen voor een nieuwe console als mijn PS4 nog perfect mee kan en ik op mijn tv niet zo extreem veel verschil zal merkenNTGSruler wrote:Die PS4 games eerst spelen is geen reden. PS5 is grotendeels backwards compatibel
468Maar als de laadtijden van de ps4 games ook een stuk sneller zijn. Moet je eens zien hoe snel je door je backlog heen bent
470PM is onderweg!NTGSruler wrote:Ik moet alleen nog mijn console vanuit Nederland tot bij mij te zien krijgen
471Gamemania heeft vandaag gebeld om te zeggen wat ik al wist. Geen ps5 voor mij op launch.
Ik zet al mijn troeven op krefel.
Ik zet al mijn troeven op krefel.
473Als je de grens niet over mag:NTGSruler wrote:Ik moet alleen nog mijn console vanuit Nederland tot bij mij te zien krijgen
Dan de playstation op een karretje zetten en een duw geven zodat ie in belgië is
475misschien alleen een taxiNTGSruler wrote:Hehe hopelijk geen tax te betalen dan
Dit is wat er voor nu geleverd gaat worden bij mij op release:
Maar daar zal nog wel wat bijkomen
477Ik heb voorlopig enkel de headset besteld op bol. Die zal eerder in huis zijn dan de PS5
478Ik ben wel benieuwd naar de kwaliteit van die headset. Hij ziet er toch iets steviger uit dan de vorige designs van de headsets. Het geluid zal hopelijk ook even goed zijn, want de vorige headsets waren net zo goedkoop omdat ze bijna alleen op het geluid hadden ingezet.
In ieder geval een mooie opstelling om mee te beginnen!
In ieder geval een mooie opstelling om mee te beginnen!
479Om van te watertanden
Ik ga mijn platinum headset niet upgraden. Heb ik nog geen 2 jaar geleden heel wat geld voor neergeteld.
Ik ga mijn platinum headset niet upgraden. Heb ik nog geen 2 jaar geleden heel wat geld voor neergeteld.