Re: Guess the Game
1352Dat zwaard doet mij aan een Final Fantasy denken. Maar daar zijn er tientallen van.
1353Het zwaard lijkt op dat van Cloud Strife idd, maar verder ziet het er niet echt FF uit in mijn beleving. Ik heb heel wat FF's gespeeld, maar dit komt mij niet bekend voor.FGras wrote:Dat zwaard doet mij aan een Final Fantasy denken. Maar daar zijn er tientallen van.
1354Het is dan ook geen Final Fantasy gamepaveman wrote:Het zwaard lijkt op dat van Cloud Strife idd, maar verder ziet het er niet echt FF uit in mijn beleving. Ik heb heel wat FF's gespeeld, maar dit komt mij niet bekend voor.FGras wrote:Dat zwaard doet mij aan een Final Fantasy denken. Maar daar zijn er tientallen van.
Je moet het wat dichter bij huis zoeken, vooral bij NTGSruler zijn huis dan.
1355Dat leek me ook sterk, maar wilde mezelf ook niet al te veel voor schut zetten als het wél een FF zou blijken te zijn
Vandaar dat het ruler zo bekend voor komt
Bedoel je als in de ontwikkelaar, of de titel van de game die dichter bij (zijn) huis moet worden gezocht?
Ach. Marty komt vast een keer online om ons te helpen.
Bedoel je als in de ontwikkelaar, of de titel van de game die dichter bij (zijn) huis moet worden gezocht?
1359De ontwikkelaarpaveman wrote:Dat leek me ook sterk, maar wilde mezelf ook niet al te veel voor schut zetten als het wél een FF zou blijken te zijn
Ik doelde eerder op het hele land, zou is moeten kijken waar preciesNTGSruler wrote:Iets met de kust?
1362De gamestudio zit in Henegouwen
En ik moest zelf ook even denken welke game het ook alweer was
En ik moest zelf ook even denken welke game het ook alweer was
1363Ik kan alleen Vetasoft vinden qua ontwikkelaars in Henegouwen. Die maken niet echt iets daar hier op lijkt...
Waarschijnlijk ben ik ook te slecht geïnformeerd over Belgische topografie
Waarschijnlijk ben ik ook te slecht geïnformeerd over Belgische topografie
1364Henegouwen is een provincie en een provincie heeft een hoofdstad.
Henegouwen ligt in Wallonië waar veel steden een Nederlandse en een Franse naam hebben.
Zoek nog is
Henegouwen ligt in Wallonië waar veel steden een Nederlandse en een Franse naam hebben.
Zoek nog is
1365Yes. Dat zal Fishing Cactus zijn!
Ik laat een ander de zoektocht afronden. Anders is het wel heel eentonig hier
Ik laat een ander de zoektocht afronden. Anders is het wel heel eentonig hier