--- Moet mij dinsdag laten testen op corona (hopelijk is het gewoon een verkoudheid)
Nu moet ik tot en met de uitslag binnen blijven behalve als ik naar de test moet natuurlijk
+++ 4 dagen bijzonder verlof (mits het geen corona is, dan worden het minnetjes)
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
9482Sterkte Marty! (oh nee, dat mag nu niet meer )
9484Dankje. Stiekem online kan dat welSora_Lizard wrote:Sterkte Marty! (oh nee, dat mag nu niet meer )
9485Welkom terug, Shampi!
Hou je goed, Marty
--- Korte nacht achter de rug... Al zo lang niet meer weggeweest dat het raar doet om eens zo laat te gaan slapen
+++ Vanavond eens beginnen aan wat Star Wars series op Disney+
- PS4 zal dus nog een tijdje uit blijven staan
Hou je goed, Marty
--- Korte nacht achter de rug... Al zo lang niet meer weggeweest dat het raar doet om eens zo laat te gaan slapen
+++ Vanavond eens beginnen aan wat Star Wars series op Disney+
- PS4 zal dus nog een tijdje uit blijven staan
9486Honda? I love HondaSora_Lizard wrote:- - - Honda
Heb hier 2 Camino's staan
9487De opties lijken ook behoorlijk beperkt... Misschien dan toch Porsche....?Sora_Lizard wrote:- - - Honda
9488Porsche is mogelijk maar niet op heel korte termijn.
9489Lijkt mij ook niet idd. Alles behalve Renault zou je denken (het is net het echte leven ), maar ik vrees dat ze geen keus zullen hebben...
9490++ Test gehad. Iedereen zit te klagen over dat ze zo diep je neus in gaan met zon staafje. Maar ik heb liever dat dan dat ze zo ver in mijn keel zitten te prikken
Nu is het wachten op de uitslag
Nu is het wachten op de uitslag
9492++/- Mijn werksituatie is... wel ja... ingewikkeld, maar dat lijkt ook gewoon de realiteit als je op de universiteit wil werken aan projecten.
++ Hoewel ik nog werkloos ben, kan ik wel al dingen doen die in de praktijk tot 'werken' behoren en dat voelt zooooo goed
++ Hoewel ik nog werkloos ben, kan ik wel al dingen doen die in de praktijk tot 'werken' behoren en dat voelt zooooo goed
9493Jippie, we hebben nu echte PlayStation smileys!