en deze ook maar vast. Is "maar" €59,99 bij ygz op het moment. (bol is ie €74,99 )
Re: PlayStation 5
482Hieronder wat gameplay van Astro Bot, Godfall, Balan Wonderworld en DMC 5
Wel allemaal niet te verstaan
Wel allemaal niet te verstaan
484Voor degene die nog een ps5 zoeken voor release moeten op 18 november de site van coolblue in de gaten houden. Ze beginnen met de verkoop van de ps5 rond het middaguur op 18 november
Door een beperkte voorraad kun je de PlayStation 5 helaas niet pre-orderen of reserveren. We verkopen de eerste beschikbare PlayStations via deze pagina op 18 november, rond het middaguur. Is het jou gelukt om de PlayStation 5 te bestellen? Dan heb je hem in huis op de officiële releasedag van 19 november
486Rond het middaguur... urghh Waarschijnlijk heb ik die dag geen tijd daarvoor...
Jammer dat de Japanse Youtubers de UI van de PS5 niet mogen tonen...
Jammer dat de Japanse Youtubers de UI van de PS5 niet mogen tonen...
487Als er mensen zijn die niet meedoen met de Doritos wedstrijd en die Doritos kopen mogen altijd de codes doorgeven
488Haha ik had zelf ook al Doritos gekocht voor die reden Wel maar 1 zak.RoyVdW wrote:Als er mensen zijn die niet meedoen met de Doritos wedstrijd en die Doritos kopen mogen altijd de codes doorgeven
489Ehh . . . wat zijn Doritos en wat heeft dit met de PlayStation 5 te maken? Kun je er een PS5 mee winnen of zo?
490https://blog.playstation.com/2020/09/29 ... h-doritos/Sora_Lizard wrote:Ehh . . . wat zijn Doritos en wat heeft dit met de PlayStation 5 te maken? Kun je er een PS5 mee winnen of zo?
491Uiteraard Sora anders post ik dit hier niet he. Ik hou me aan de regels. Doritos zijn de allerbeste chips. Sony doet nu een wedstrijd tot volgend jaar en geeft veel PlayStation prijzen weg ism hun. Actie geldt zowel in België als Nederland dus raar dat u dat niet kent.
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
492Grappig maar ik wist hier inderdaad niets van. Ik weet / wist niet eens wat Doritos zijn.
Ik wens jullie iig heel veel geluk met deze "loterij".
Ik wens jullie iig heel veel geluk met deze "loterij".