Re: Netflix
136vanaf vandaag een flinke concurrent op ons losgelaten met Disney+. Iemand die deze service gaat nemen ? Ik ga even afwachten...
Ik heb het gepreorderd voor die voordeligere prijs. 60 euro voor een volledig jaar vind ik sowieso niet veel, wetende dat ik zeker al een heel deel films wou zien die zij aanbieden.Gamefreak wrote:vanaf vandaag een flinke concurrent op ons losgelaten met Disney+. Iemand die deze service gaat nemen ? Ik ga even afwachten...
Niet te vergeten Streamz. Ik heb deze service automatisch omdat ik al Play had in mijn YUGO pakket bij Telenet. Ben er tot nu zeer tevreden over veel nieuwe Vlaamse series.Gamefreak wrote:vanaf vandaag een flinke concurrent op ons losgelaten met Disney+. Iemand die deze service gaat nemen ? Ik ga even afwachten...
Ik heb geen Netflix-abonnement, maar voor Disney+ ga ik binnenkort toch een maandabonnement starten. Als Star Wars-fan wil ik vooral The Mandalorian en het nieuwe seizoen van The Clone Wars kijken. Daarna zie ik wel of ik het zou aanhouden. Ik game toch liever dan series te kijken, dus zal niet snel een jaarabonnement op een streamingservice nemen.Gamefreak wrote:vanaf vandaag een flinke concurrent op ons losgelaten met Disney+. Iemand die deze service gaat nemen ? Ik ga even afwachten...
The mandalorian is echt goed Ik ga vandaag de 3de aflevering kijken.met0t0 wrote:Ik heb geen Netflix-abonnement, maar voor Disney+ ga ik binnenkort toch een maandabonnement starten. Als Star Wars-fan wil ik vooral The Mandalorian en het nieuwe seizoen van The Clone Wars kijken. Daarna zie ik wel of ik het zou aanhouden. Ik game toch liever dan series te kijken, dus zal niet snel een jaarabonnement op een streamingservice nemen.Gamefreak wrote:vanaf vandaag een flinke concurrent op ons losgelaten met Disney+. Iemand die deze service gaat nemen ? Ik ga even afwachten...
je hebt Disney+, Netflix, Streamz, Apple TV (of hoe dat heet), en Amazon zeker ?RoyVdW wrote:Niet te vergeten Streamz. Ik heb deze service automatisch omdat ik al Play had in mijn YUGO pakket bij Telenet. Ben er tot nu zeer tevreden over veel nieuwe Vlaamse series.Gamefreak wrote:vanaf vandaag een flinke concurrent op ons losgelaten met Disney+. Iemand die deze service gaat nemen ? Ik ga even afwachten...
En ja het is zo he Gamerke. Een cinema ticket kost evenveel voor één persoon dan een maand abo voor een streamingdienst. Denk dat cinemabezoeken aan het uitdoven zijn...
veel te veel keus dus !! zoals gewoonlijk...RoyVdW wrote:Zoiets ja denk dat dat de vijf abo streamingdiensten zijn. Op mijn Smart TV staat ook nog TV Vlaanderen en Rakuten TV maar dat is een huurservice per film of serie veronderstel ik.
Dat is zeker vervelend en stinkt. Niet te vergeten dat die zak chips en drankje de helft kosten van een maand abo van een streamdienst. Je bent haast gek dat je nog naar de cinema wil nu voor dat geld en zkr met die corona maatregelen zoals mondkapjes ed...
Is via een app zoals Netflix eigenlijk. Ze moeten je dan hun accountgegevens van hun telenet inlog geven. Zo log ik toch in.ShAmPi wrote:Oh? Hoe share je streamz?
Mijn maten bezigen onze netflix en zij hebben streamz
En ookal vindek meestal alles dat ik wil zien wel
Ik wil jan de lichte zien!
Ik vind Prima best zalig. Ook pas vorige maand aangeschaft maar de contact ten opzichte van de schamele prijs is fantastisch.ShAmPi wrote:Zonet Prime Video accountje aangemaakt
3€ per maand!
Ze hebben SupernaturalSanity penguin wrote:Ik vind Prima best zalig. Ook pas vorige maand aangeschaft maar de contact ten opzichte van de schamele prijs is fantastisch.ShAmPi wrote:Zonet Prime Video accountje aangemaakt
3€ per maand!
Wij zijn tussen Bly Manor door The office nog eens aan het bingewatchen!
Inderdaad een zalige prijs. Zeker als je weet dat het in buurlanden veel duurder is. Op Amazon.co.uk betaal je £8 (ongeveer €10), terwijl je op Amazon.nl maar €3 betaald.ShAmPi wrote:Zonet Prime Video accountje aangemaakt
3€ per maand!