Welke game speelde je het laatste uit?

1411
God of War (2018)
Wat een pracht game! Alles is perfect uitgewerkt! De vorige God of War games vond ik altijd een beetje matig omdat hack en slash niet echt mijn genre was, maar dit deel is veel meer verhalend en meer richting een actie/avontuur game die gedurende het verhaal vrij ook nog eens vrij vergefelijk is als je slechte combos maakt. Alom heerlijke gameplay met mooie graphics, mooie muziek en een mooi verhaal! 10/10.

Nu nog de collectables en de valkeries. Ik heb daarvoor het spel net alvast op easy gezet. We zullen zien of het gaat lukken. : D

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1412
FGras wrote:God of War (2018)
Wat een pracht game! Alles is perfect uitgewerkt! De vorige God of War games vond ik altijd een beetje matig omdat hack en slash niet echt mijn genre was, maar dit deel is veel meer verhalend en meer richting een actie/avontuur game die gedurende het verhaal vrij ook nog eens vrij vergefelijk is als je slechte combos maakt. Alom heerlijke gameplay met mooie graphics, mooie muziek en een mooi verhaal! 10/10.

Nu nog de collectables en de valkeries. Ik heb daarvoor het spel net alvast op easy gezet. We zullen zien of het gaat lukken. : D
En volgend jaar Ragnarok HYPE HYPE HYPE
Image

Welke game speelde je het laatste uit?

1414
Mr.Wolf wrote: En volgend jaar Ragnarok HYPE HYPE HYPE
Volgend jaar Ragnarok, ik denk niet dat ik dan al een PS5 heb. :’) En mogelijk moet ik nog bijkomen van de valkeries, zelfs op easy zijn er nog enkelen die best pittig zijn!
RoyVdW wrote:Wow FGras die heb ik hier ook liggen. Vond alle vorige GOWs graaf benieuwd nar deze dan seg.
Ga er zeker mee beginnen!

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1422
Agents Of Mayhem 7/10
Het universum van Saint's Row wordt hierbij uitgebreidt met de James Bonds van de Aldi! In het spel worden we net teruggesmeten naar een serie/comic boek van 40 jaar geleden. Dokter Babylon heeft grootse plannen met de wereld (overnemen, iedereen vermoorden, het dagdagelijkse). Maar het soort van geheime agency "Mayhem", wil hem koste wat koste dwarsbomen.
Het verhaal is tbh flinterdun, maar dat maakte eigenlijk niet zo heel veel uit. Het grote roster aan personages maakte dit wel goed! Je begint met 3 agenten die elk hun eigen wapens en abilities hebben. Per drie wordt je dan ook telkens in Seoul, de spelwereld, gedropt. Zo heb je onder andere een piraat die met 2 laserpistolen schiet en een Indische dame die graag gaatjes prikt in vijanden met haar pijl en boog. De creativiteit spat hier vanaf. Via een soort van sidequests kun je dan ook alle 9 andere helden vrijspelen en ondertussen bijleren over hun geschiedenis en waarom ze bij Mayhem zijn toegetreden. De gesprekken tussen deze helden zijn dan ook soms hilarisch om aan te horen.
Hiernaast speelt het spel ook echt vlot! Het is leuk om met de personages rond te lopen, springen en schieten. Je springt van wolkenkrabber tot wolkenkrabber, valt op je bek soms en je loopt gewoon verder. Het is soms zoals Spider-Man, maar dan zonder Spider.
Het spel heeft ook een soort van dungeons, legion lairs genaamd, die random gegenereerd zijn. Hierdoor heb je steeds een andere ervaring als je zo'n lair begint. Of niet? Want eigenlijk doe je hier steeds hetzelfde. Schiet iedereen af, ga naar de volgende kamer, hack een pc, ga naar de volgende kamer, schiet terug iedereen door. En dat is dan direct het minpunt van dit spel. Het is heel repetitief. Als je 3 dungeons hebt gedaan, heb je alles al wel gezien. De side activiteiten zijn ook altijd hetzelfde, waardoor ik deze links heb laten liggen omdat deze gewoon niet leuk waren... En dit kwam uiteindelijk ook in de main missions voor. Wat dan redelijk jammer was...
Image