Re: PlayStation 4

706
gamerke1992 wrote:
Kolm wrote:Geen idee of dit nog werkt, ik zou alles in die thread eerst wel even lezen, is volledig op eigen risico!

https://www.reddit.com/r/PS4/comments/a ... _your_psn/

Maar is wel een eenmalige kans die je hebt om je geboortedatum aan te passen!
Volgens mij is het gelukt :D :party:
Haha, awesome! Nu wel braaf zijn hé! :P

Ik las overigens dat de reactie van Sony op zo'n geboortedatum inderdaad erg variabel is afhankelijk van bij wie je terecht komt. Maar tegelijk blijf ik bij mijn standpunt: Sony heeft dit zelf in de hand gewerkt door vroeger geen optie aan te bieden om een sub account om te zetten naar een main account...

In EU kan je via GDPR wel aangeven dat ze foute gegevens hebben en wat het wel moet zijn. Zij moeten daar dan wel iets mee doen, maar... zij kunnen dan mogelijk weer op basis van gebruikersvoorwaarden zeggen 'Jij hebt gelogen, dus verwijderen we het account' ipv het dus aan te passen :|
Image

Re: PlayStation 4

707
Straf dat het gelukt is! :cool:
Ik heb destijds ook niet mijn juiste geboortedatum kunnen opgeven, om de welbekende redenen. Ik ga het toch maar zo laten, ik weet welke datum het is en zo veel maakt het denk ik niet uit, behalve dat ze mij een stuk ouder zullen inschatten :-"

Re: PlayStation 4

709
Er zijn wel wat mensen die er problemen mee hebben als ik zo naar PSNP kijk:
https://forum.psnprofiles.com/topic/968 ... ing-today/

Vooral de friendlist zou bij verschillende mensen niet werken en zelfs harde crashes geven als je de zoekfunctie gebruikt.

Nog een opmerkelijke melding die je nu zou krijgen bij het joinen van een party:
Voice chats may be recorded for moderation. By joining, you agree to be recorded.
Gaan ze dus voor Big Brother spelen ook of deden ze dat al maar zeggen ze nu ook dat ze het doen? :shh:

Edit: Het zou ook kunnen dat dit gaat over jouw geluid recorden door andere gebruikers, enigszins onduidelijk nu voor mij.
Um Playstation themselves isn’t recording you. The pop-up just says that you may be recorded by other users for moderation reasons, which can be disabled by never clicking ‘never allow’ in the allowing your voice to be shared tab, located in the party settings
En deze vond ik ook opmerkelijk, zeker voor de communities...
Removal of Event Creation and Private Community Creation
After 8.00, you will no longer be able to create Events or access existing Events created by other users.

We’re also removing the ability to create private Communities under the Community app on PS4. If you already have existing private Communities, you can continue to access them.
Naar mijn idee wordt dit toch veel gebruikt, zeker de communities! :think:
Image

Re: PlayStation 4

710
Er zijn ook aanpassingen aan de party's waardoor je geen public party meer kan maken. Maar blijkbaar kan je iemand die in je party zit ook niet meer kicken als die vervelend gaat doen. Dan moet iedereen uit de party om een nieuwe party te starten zonder die vervelende persoon dan te inviten. Beetje omslachtig wel :P
Image

Re: PlayStation 4

713
NTGSruler wrote:Iemand hier die de firmware 8.0 al gedownload heeft? Ik lees dat er redelijk wat mensen problemen mee hebben zoals Kolm zegt?
Ik wou hem daarnet installeren maar kwam even op het forum kijken en heb het toch nog maar niet gedaan :lol:
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PlayStation 4

714
Ik ben ook nog even benieuwd naar dit:
Here's another new feature, trying to search for your friends will cause a memory leak that crashes the system on trying to restart it and then causes your external Hard Drive to need repairing once the system reboots - just what I always wanted.....not! EDIT: I've just checked the amount of Hard Drive I have left on both Drives and for some unknown reason, some of my games have ballooned massively in size e.g. The Handsome Collection went from approx 60gb to 100.9gb.
Heb even gevraagd of anderen dit ook hadden want ehm... met 100GB vrij op een 1TB en games zoals hitman 2 die al 125GB is op zijn eentje... gaat dat niet goed komen :O

Of dat moet komen door die repair die hij ervoor had :think:
Image

Re: PlayStation 4

717
Marty wrote:Volgens mij heb je geen keus om het wel of niet te installeren. aangezien al mijn games nu gelocked zijn :angry:
Dus zonder 8.0 te installeren kan je niets spelen
Waarschijnlijk alle digitale games of games met DLC? :think:

Online gamen lukt sowieso niet in dit geval want hij is niet optioneel.
Image

Re: PlayStation 4

718
De update 8.0 is geïnstalleerd.
Vooralsnog zie ik geen problemen. Wel is het laden van de vrienden lijst opvallend traag. Geen veranderingen kunnen waarnemen bij de opslag, alle getallen zijn exact hetzelfde. Ook de test met het downloaden vanuit de cloud leverde geen probs op.
Wat party's e.d. betreft kan ik weinig zeggen daar ik nooit online game.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PlayStation 4

719
Kolm wrote:
Marty wrote:Volgens mij heb je geen keus om het wel of niet te installeren. aangezien al mijn games nu gelocked zijn :angry:
Dus zonder 8.0 te installeren kan je niets spelen
Waarschijnlijk alle digitale games of games met DLC? :think:

Online gamen lukt sowieso niet in dit geval want hij is niet optioneel.
Dat kan kloppen want alles wat ik op moment speel is digitaal. Bij de andere staat gewoon een disc icoon bij.
Image