Re: PlayStation 4

722
Hier toch ook maar gedaan want ja... wat moet je anders. Maar ook geen friendslist, zelfs na paar minuten laden nog niet.

Iemand anders had wel een friendlist, maar had moeite met party's joinen. Als hij er dan al in kwam dan had hij geen audio. Gaat nog niet lekker dus :beaten:
Image

724
Friendlist blijft blanko. Het aantal wordt wel geladen maar daar blijft het ook bij. Net de ps4 uitgezet wat ook niet helemaal volgens de regels gaat :think:
En kreeg net de melding dat ik mijn ps4 primair moet zetten zodat ik mijn digitale games ook kan gebruiken als de server niet beschikbaar is. Maar als ik de ps4 primair wil zetten krijg ik een foutmelding. Gaat dus lekker :lol:
Image

725
Hier ook geïnstalleerd en mijn friendlist laadt ook niet... Toch wel vreemd dat bijna iedereen hier last van heeft, deze update moet toch eens getest geweest zijn voor hij live ging? :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

729
NTGSruler wrote:En nog steeds geen officiële reactie van Sony hierop.
Niet de beste reclame voor Sony net voor de launch van de PS5.
Ik zag gisteren onderaan de pagina van support een balkje dat er problemen waren en als je daarop klikte kwam je op de netwerkstatus pagina van PlayStation uit: https://status.playstation.com/nl-nl/
Er stond dat er problemen waren met 'Gamen en sociale netwerken' en na klikken kreeg je onderstaande. Als ik nu ga kijken staat dat er nog steeds.
PSNStatus20201014.png
Image

731
Bij mij is de vriendenlijst weer gewoon aanwezig en redelijk snel. Opvallend is dat de alfabetische volgorde nu bepaald wordt door de nicknames en niet door de echte namen.

Of dit net als bij de nieuwe levels per individu ad random wordt aangepast of dat het in een keer voor iedereen goed is kan ik niet zien. :think:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu