Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
9527Over welke miskleun hebben we t nu...? Dan kan ik ook even meepraten namelijk
Edit: het blijkt maar dat ik mijn PS4 nog niet geüpdatet heb....
Edit: het blijkt maar dat ik mijn PS4 nog niet geüpdatet heb....
9528Inderdaad. Erg jammer eigenlijk. Moet zeggen dat het mij voorlopig niet echt treft. Wel irritant dat je nu niet meer kan zien wie wat speelt in je friendslist. Gewoon geraakt aan die feature..
9529Hoezo? Dat kan je toch nog steeds zien?NTGSruler wrote:Inderdaad. Erg jammer eigenlijk. Moet zeggen dat het mij voorlopig niet echt treft. Wel irritant dat je nu niet meer kan zien wie wat speelt in je friendslist. Gewoon geraakt aan die feature..
9530@Dividedx: ja hoor. Vandaag is het weer in orde. Maar gisteren laadde mijn friendslist niet, net zoals bij vele anderen.
9531Ik had je zin verkeerd geïnterpreteerd, nevermindNTGSruler wrote:@Dividedx: ja hoor. Vandaag is het weer in orde. Maar gisteren laadde mijn friendslist niet, net zoals bij vele anderen.
9532Idd... ik vrees dat we terug korter bij de magere jaren komen...ShAmPi wrote:----- wat een saaie wedstrijd van de rode duivels alweer...
9533--- Verlof alweer bijna voorbij, tijd gaat snel
+++ Nog een rustig weekend in het vooruitzicht
+++ Herfstweer ideaal om te gamen/series te kijken
+++ Nog een rustig weekend in het vooruitzicht
+++ Herfstweer ideaal om te gamen/series te kijken
9534---- Nog altijd geen officieel nieuws over de job.
++++ Net nog eens info gevraagd aan mijn collega op de dienst. Hij had nog met het diensthoofd gepraat en volgens hem was mijn sollicitatie goedgekeurd! Een officiële datum om te beginnen is er nog niet, maar het zou nog dit jaar zijn.
++++ Kan ik toch gerust het weekend in! Begin alweer wat ongerust te worden.
---- Call of Duty Cold War. Ik weet niet goed wat ervan te denken. Het doet mij jammer genoeg niet veel..
++++ Net nog eens info gevraagd aan mijn collega op de dienst. Hij had nog met het diensthoofd gepraat en volgens hem was mijn sollicitatie goedgekeurd! Een officiële datum om te beginnen is er nog niet, maar het zou nog dit jaar zijn.
++++ Kan ik toch gerust het weekend in! Begin alweer wat ongerust te worden.
---- Call of Duty Cold War. Ik weet niet goed wat ervan te denken. Het doet mij jammer genoeg niet veel..
9535Ik kan me goed voorstellen dat je dan wat ongerust wordt als het zo lang duurt. Tenslotte wil je het graag zwart op wit hebben voordat je echt blij kunt zijn.
Nogmaals succes!
Nogmaals succes!
9536Merci Sora. Ik denk dat ik er van uit kan gaan dat ik de job heb. Maar je slaat de nagel op de kop...
9537Nog even afwachten, maar ik hoop alvast voor jou mee
9538-- Virus dat alsmaar dichter komt. Gisterenavond bericht dat de juf van onze dochter positief getest heeft...
9539Het wordt er inderdaad niet beter op... En nu in België de horeca weer dicht. Nodig is het, daar ben ik me van bewust. Maar de impact om de maatschappij zal alleen maar groter en groter worden...Sanity penguin wrote:-- Virus dat alsmaar dichter komt. Gisterenavond bericht dat de juf van onze dochter positief getest heeft...
9540Ik vraag me af of het wel zo'n goed plan was om de horeca te sluiten... Daar was er toch nog de sociale controle. Ik kan me alleen maar voorstellen dat studenten bv. nu bij elkaar op kot gaan doorbrengen.