Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9556
Kolm wrote:
ShAmPi wrote:----- installatie van de nieuwe 1909 build zorgt ervoor dat de certificaten op de pc verwijderd worden. Gezellig in een tijd waar iedereen telewerkt. Vooral gezellig voor ons ICT dienst...
Aie... die staat hier ook klaar om te installeren zie ik net. Zal daarmee nog maar wachten tot mijn werk is afgesloten dan :nerd:
Heb je toevallig een link met uitleg hoe je dat fixt?
Nee :D
We zijn het nog aan het onderzoeken.
Nog bijkomend is dat softwarecenter leeg staat na de update.

Wij werken via SCCM dus bij ons kan het wa anders zijn dan bij jullie.

Voorlopig bij de getroffen personen nemen we hun scherm over via skype en doen we het runas /user:PCNAAM\AdminUser "mmc.exe"
En dan leggen we stap voor stap uit wat ze dienen te doen om hun certificaat te installeren want zelf klikken kunnen we niet via skype ^^

Nadien nemen we ze dan over via dameware en kunnen we het software center probleem oplossen :)
Daar hebben we wel een oplossing voor moest je het nodig hebben :)
Image

9557
ShAmPi wrote: Nee :D
We zijn het nog aan het onderzoeken.
Nog bijkomend is dat softwarecenter leeg staat na de update.

Wij werken via SCCM dus bij ons kan het wa anders zijn dan bij jullie.

Voorlopig bij de getroffen personen nemen we hun scherm over via skype en doen we het runas /user:PCNAAM\AdminUser "mmc.exe"
En dan leggen we stap voor stap uit wat ze dienen te doen om hun certificaat te installeren want zelf klikken kunnen we niet via skype ^^

Nadien nemen we ze dan over via dameware en kunnen we het software center probleem oplossen :)
Daar hebben we wel een oplossing voor moest je het nodig hebben :)
Dat zit er voor mijn eigen PC niet tussen inderdaad. Wij moeten een VPN opzetten met RSA token code en dan heb ik een remote desktop naar mijn PC die op het werk staat. Behalve de VPN staat er dus niets werkgerelateerd op mijn eigen PC.

Het is overigens niet de feature build die klaar staat, maar een gewone update zie ik nu. Mijn PC op het werk heeft de update wel al doorgevoerd en daar staat feature build 2004 klaar zie ik. Maar dat is iets wat ze bij ons van systeembeheer doen 's ochtends voor je begint of op een vrije dag want die kunnen lang duren.

Ik herstart hem vanavond wel even om de update af te ronden want het is altijd gokken hoelang hij daarover gaat doen.
Image

9563
NTGSruler wrote:++++ Denk dat we nu wel zeker mogen zijn. 9 november zou ik starten met de nieuwe job :jip:
Leuk dat je nu zekerheid hebt, veel succes met dit nieuwe hoofdstuk! :drink: :jip:

OT:

--- Ik werk al twee weken drie dagen per week van letterlijk 7u15 tot 21u aan een stuk door, met twee keer 20 minuten pauze om te eten. En de andere dagen zit ik ook zeker tot 18u bezig. Zo gaan de dagen echt snel voorbij, hopelijk snel wat rustiger maar ik denk eerder het tegendeel
++ Daarna vaak nog een klein uurtje gamen, blij dat ik deze hobby terug heb opgenomen
?? Langs de ene kant wil ik de PS5 heel graag, zeker voor Spider-Man en Ratchet & Clank, maar dat kan de aankoopprijs niet verantwoorden... Begrijp me niet verkeerd, het is een zeer eerlijke prijs en het valt wel mee, maar voor de games die ik er momenteel maar op zou spelen (en zo veel tijd spendeer ik nu ook weer niet aan gamen) is het momenteel nog niet de moeite voor mij...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

9564
Voor wat je ervoor terug krijgt aan techniek en mogelijkheden is de PS5 elke cent van de aanschafprijs waard. Maar Divided je hebt volkomen gelijk om hem (voorlopig?) nog niet aan te schaffen als je er te weinig tijd voor kunt vinden of niet genoeg games op dit moment. Later kun je altijd dit besluit nog heroverwegen. Dat is zoals ik er zelf nu ook tegenaan kijk. :tong:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

9565
Bedankt weer iedereen! :hug:

@Dividedx: dan ga je even de kat uit de boom moeten kijken en wachten tot die games (en de PS5 eventueel) goedkoper worden. Als ik eerlijk ben: buiten GT7 zijn er voor mij persoonlijk ook niet echt games dat ik per se wil op de PS5. Momenteel. Uiteraard zal dat in de toekomst wel beteren. Vergeet ook niet dat je bijna alle PS4 games kunt spelen op de PS5. Inclusief games uit je backlog ;) Zal voor velen in het begin toch wel een grote troef zijn denk ik.
Image

9566
Ja, hij is absoluut elke cent waard! En mocht ik wat meer gamen, dan kocht ik hem wellicht direct. Zeer handig inderdaad dat je er ook je oude PS4 games op kan spelen. Maar voorlopig speel ik nog veel op de PS3 en PS4, en om voor 2 games nu 500 neer te tellen (+ 140 voor de games), is het voor mij (naar de tijd dat ik er maar op zou spelen) voorlopig niet waard. Al kriebelt het echt wel al hoor... Maar wellicht dat ik hem binnen een jaar of twee koop, dan kost hij wellicht al €100 minder en koop ik de games 2dehands voor max €30...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

9568
Definitief proficiat ditmaal Ruler! :D

Ik wacht nog ook nog wat met de pS5 denk ik. Sowieso geen pre-order geplaatst en buiten die SSD met snellere laadtijden, vind ik de verandering niet zo heel groot. Nog genoeg te spelen op de PS4 dus eerst even bekijken welke kinderziektes die nieuwe generatie met zich meebrengt :D

++ morgen een daddy-daughter-day gezien ze een pedagogische studiedag heeft. Genieten :love:
Image