Re: PlayStation 5
556Ik kijk nog wel even de kat uit de boom. Enkel ps2 had ik op launch, de rest altijd tijdje erna. Ik haat het dat ze vaak niet heel lang na de release al andere versies enzo uitbrengen.
Ik hoop vooral dat we pre installed crap kunnen verwijderen.paveman wrote:Dat idee heb ik ook ShAmPi. Op zich goed dat ze de focus op het gamen hebben, maar dat is nou net (imo) het zwakke punt van de UI, dus hadden ze het voor mij beter anders kunnen tonen.
Ik heb alleen nog geen folders gezien, dus ik blijf bang dat we (eerst) met Sony haar onlogische manier van ordenen opgescheept zullen zitten....
De illusie dat we dat kunnen heb ik bij voorbaat opgegeven, maar idd: volledig mee eens! Ik vind pre installed crap die je niet kunt verwijderen sowieso erg irritant (ook op smartphones bijv - who needs 'Instellingen' anyway? ), al had ik er op PS4 weinig last meer van door dat allemaal in een folder genaamd 'Useless' te stoppen.ShAmPi wrote:Ik hoop vooral dat we pre installed crap kunnen verwijderen.paveman wrote:Dat idee heb ik ook ShAmPi. Op zich goed dat ze de focus op het gamen hebben, maar dat is nou net (imo) het zwakke punt van de UI, dus hadden ze het voor mij beter anders kunnen tonen.
Ik heb alleen nog geen folders gezien, dus ik blijf bang dat we (eerst) met Sony haar onlogische manier van ordenen opgescheept zullen zitten....
Ik ben niets met Wakanime, rtbf, plex, disney+
Ah bij mij noemt de folder "Bazaar". Brol duspaveman wrote:De illusie dat we dat kunnen heb ik bij voorbaat opgegeven, maar idd: volledig mee eens! Ik vind pre installed crap die je niet kunt verwijderen sowieso erg irritant (ook op smartphones bijv - who needs 'Instellingen' anyway? ), al had ik er op PS4 weinig last meer van door dat allemaal in een folder genaamd 'Useless' te stoppen.ShAmPi wrote:Ik hoop vooral dat we pre installed crap kunnen verwijderen.paveman wrote:Dat idee heb ik ook ShAmPi. Op zich goed dat ze de focus op het gamen hebben, maar dat is nou net (imo) het zwakke punt van de UI, dus hadden ze het voor mij beter anders kunnen tonen.
Ik ben niets met Wakanime, rtbf, plex, disney+
Voor de brol die je niet kan verwijderen?Marty wrote:Waarom folders? zoveel ruime heeft de hd nou ook weer niet
ja oke, maar zoals op de ps4 als je een limiet instelt aan wat ze weergeven op het hoofdscherm dan verdwijnen ze vanzelf van het scherm als je genoeg andere games/applicaties gebruikt.ShAmPi wrote:Voor de brol die je niet kan verwijderen?Marty wrote:Waarom folders? zoveel ruime heeft de hd nou ook weer niet
Maar ik wil wissen wat er 'tussen' staat.Marty wrote:ja oke, maar zoals op de ps4 als je een limiet instelt aan wat ze weergeven op het hoofdscherm dan verdwijnen ze vanzelf van het scherm als je genoeg andere games/applicaties gebruikt.ShAmPi wrote:Voor de brol die je niet kan verwijderen?Marty wrote:Waarom folders? zoveel ruime heeft de hd nou ook weer niet
Maandje nog he dan is het zover
Ik keek net nog is bij TV/Video en wow... daar is idd nen hoop brol bijgekomen ondertussen!ShAmPi wrote:Maar ik wil wissen wat er 'tussen' staat.
Zo staat het bij "TV/Video" vol met brol dat ik niet wil/gebruik. En die brol wil ik kunnen verwijderen. En die brol kan je niet in aparte mappen zetten.
Klopt, maar externe schijven worden ondersteund heMarty wrote:Waarom folders? zoveel ruime heeft de hd nou ook weer niet