Ik ben zo iemand met tonnen goede beoordelingen. Maar ik vermeld heel duidelijk de risico's op voorhand. Indien ze kiezen voor verzending zonder tracking, geef ik nooit geld terug als het niet zou toekomen. Dat is een risico die zij moeten nemen en niet ik.RoyVdW wrote:Chance dat hij je geld dan terug heeft gestort. Vreemd zelfs zou dat nooit doen is niet meer de verantwoordelijkheid van verkoper eens het op de post is en jij kan ook liegen maar als goede burgerzin doe je dat niet natuurlijk. Het blijft een kwestie van vertrouwen ik ga toch steeds liever afhalen en betaal of ontvang cash.
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Tot nu toe heb ik maar 1 keer je gehad dat mijn game niet was toegekomen bij de koper. En dat is dan helaas pech en niet mijn fout.
--- nu Frankrijk opnieuw in lockdown gaat, zal België heel snel dat voorbeeld volgen.
+- ik heb volgende week een weekje vakantie. Dus ik ga mij een weekje loskoppelen van het werk en mooi thuis blijven.
+++ heel veel van mijn vrienden zijn verpleegkundige en ik heb spaghettisaus gemaakt voor zij die op intensieve zorg werken. Die doen zo veel lange dagen dat een avondje niet moeten koken al iets kan helpen.