Re: Pronken met je Platinums
3332Ein-de-lijk!
Na iets van 50x proberen eindelijk de valkerie queen verslagen! Het scheelde maar een haartje. :0 En dus platinum 25!
Na iets van 50x proberen eindelijk de valkerie queen verslagen! Het scheelde maar een haartje. :0 En dus platinum 25!
3333Zalig FGras proficiat! Hoop dat ik er minder problemen mee zal hebben in de toekomst anders is de fun er ook af. Gelukkig is GoW een topgame! ;p
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
3335Zelfs als je de valkerie queen niet verslaat is de game nog een dikke 10/10!RoyVdW wrote:Zalig FGras proficiat! Hoop dat ik er minder problemen mee zal hebben in de toekomst anders is de fun er ook af. Gelukkig is GoW een topgame! ;p
3336Dat is per ideologie onmogelijk. Als ik die game opstart moet en zal ik die plat behalen kostte wat kost heheheFGras wrote:Zelfs als je de valkerie queen niet verslaat is de game nog een dikke 10/10!RoyVdW wrote:Zalig FGras proficiat! Hoop dat ik er minder problemen mee zal hebben in de toekomst anders is de fun er ook af. Gelukkig is GoW een topgame! ;p
3337Proficiat!FGras wrote:Ein-de-lijk!
3339Gefeliciteerd! Fijn dat het toch nog gelukt is.FGras wrote:Ein-de-lijk!
3340Thanks mensen! Ik ben ook wel blij, het jeukt toch ofzo als je nog 1 trophy mist.
3344Leuk! Die Spyro Trilogy ga ik ook nog eens kopen. Crash Bandicoot mss ook wel