Re: PlayStation 5
886@Gamerke: dat meen je niet?? Urghh hoe komt iedereen dat ook gewoon te weten? Ik wist van niets!
Dat is toch ook wel super pech hebben.gamerke1992 wrote:Aaaargh. Er waren pre orders vandaag in carrefour voor levering in december. Ik ben iets later gaan winkelen vandaag omdat ze een bureau kwamen leveren. Ik schuif vol goede moed aan en de persoon voor mij heeft net de laatste
Damn, das een zure... Hopelijk snel ergens anders geluk!gamerke1992 wrote:Aaaargh. Er waren pre orders vandaag in carrefour voor levering in december. Ik ben iets later gaan winkelen vandaag omdat ze een bureau kwamen leveren. Ik schuif vol goede moed aan en de persoon voor mij heeft net de laatste
ja sorry dat was ik, niet getreurd, voor een vriendenprijsje, 2000 euro, mag je hem overnemen...gamerke1992 wrote:Aaaargh. Er waren pre orders vandaag in carrefour voor levering in december. Ik ben iets later gaan winkelen vandaag omdat ze een bureau kwamen leveren. Ik schuif vol goede moed aan en de persoon voor mij heeft net de laatste
Dat valt nog mee. Wat er gebeurd is abnormaal. Zie vraagprijzen van minimaal €850 en biedingen die vlot boven de €2000 gaan. Mensen worden helemaal gek. Dit is de beste console ooit zonder twijfel.Gamefreak wrote:ja sorry dat was ik, niet getreurd, voor een vriendenprijsje, 2000 euro, mag je hem overnemen...gamerke1992 wrote:Aaaargh. Er waren pre orders vandaag in carrefour voor levering in december. Ik ben iets later gaan winkelen vandaag omdat ze een bureau kwamen leveren. Ik schuif vol goede moed aan en de persoon voor mij heeft net de laatste