PlayStation 5
932Die van mij komt morgen binnen als alles goed gaat! Zal alvast wat foto’s van mijn PS4 maken om die op marktplaats te zetten.
Re: PlayStation 5
933Grappige is dat ik net een ps4 pro gewonnen heb. Via Kruidvat zo'n code bij Axe deo en blijkbaar had ik dan ook nog de schiftingsvraag juist
934Amai dat is echt wel geluk hebben! Good jobSanity penguin wrote:Grappige is dat ik net een ps4 pro gewonnen heb. Via Kruidvat zo'n code bij Axe deo en blijkbaar had ik dan ook nog de schiftingsvraag juist
936Leuk wel! ProficiatSanity penguin wrote:Grappige is dat ik net een ps4 pro gewonnen heb. Via Kruidvat zo'n code bij Axe deo en blijkbaar had ik dan ook nog de schiftingsvraag juist
937Sanity penguin wrote:Grappige is dat ik net een ps4 pro gewonnen heb. Via Kruidvat zo'n code bij Axe deo en blijkbaar had ik dan ook nog de schiftingsvraag juist
Wauw Nice! Proficiat!
938Dat is toch al een erg mooie prijs! GefeliciteerdSanity penguin wrote:Grappige is dat ik net een ps4 pro gewonnen heb. Via Kruidvat zo'n code bij Axe deo en blijkbaar had ik dan ook nog de schiftingsvraag juist
939en als startprijs om te bieden zeker 900 ballen zetten zoals andere uilskuikens ?FGras wrote:Die van mij komt morgen binnen als alles goed gaat! Zal alvast wat foto’s van mijn PS4 maken om die op marktplaats te zetten.
940Ik denk dat een PS4 slim tegenwoordig niet veel meer opbrengt dan 100/150 euro.Gamefreak wrote:en als startprijs om te bieden zeker 900 ballen zetten zoals andere uilskuikens ?FGras wrote:Die van mij komt morgen binnen als alles goed gaat! Zal alvast wat foto’s van mijn PS4 maken om die op marktplaats te zetten.
941Wie weet. Zelfs de dozen alleen van de PS5 brengen soms monsterbedrage opFGras wrote:Ik denk dat een PS4 slim tegenwoordig niet veel meer opbrengt dan 100/150 euro.Gamefreak wrote:en als startprijs om te bieden zeker 900 ballen zetten zoals andere uilskuikens ?FGras wrote:Die van mij komt morgen binnen als alles goed gaat! Zal alvast wat foto’s van mijn PS4 maken om die op marktplaats te zetten.
943Ik heb hem kunnen bestellen voor levering op 10 december
2 minuten na mijn post hier was het weer uitverkocht.
2 minuten na mijn post hier was het weer uitverkocht.
945Idd is al weer weg.
Ik had een screenshot moeten maken
BTW, om 11:00 uur kreeg ik een mailtje van Bol mbt de PS5!
Ik had een screenshot moeten maken
BTW, om 11:00 uur kreeg ik een mailtje van Bol mbt de PS5!