Sanity penguin wrote:Jajaaa. Nu doe jij me nog aan iets denken

Ooit eens wedstrijd op Pure waarbij je een onderschrift bij een foto moest plaatsen. Toen 3 blu-rays gewonnen
Das ook een mooie buit! Wel leuk dat het bij zo kleinschaligere winacties altijd een stuk eenvoudiger is om iets te winnen (wel ja er zijn veel minder deelnemers dus veel meer kans). Mij altijd geamuseerd met de OPM, en om dan een gratis game opgestuurd te krijgen was wel zalig!
NTGSruler wrote:Haha. Ik denk dat ik ooit eens een sleutelhanger ofzo heb gewonnen bij GM.
Oja en ik dacht F1 2018 bij GM, er was toen een wedstrijd voor de beste tijd per filiaal. Ik was de enigste deelnemer
Haha zalig, nice job Ruler!
Ik heb nooit veel gewonnen, maar als ik er over nadenk heb ik al best veel gekregen door het gewoon te vragen.
Ooit eens aan Game Mania gevraagd of ze een poster hadden van Ratchet & Clank, en ze hebben deze opgestuurd naar mijn lokaal filiaal.
Dan ook eens op Twitter naar PlayStation gestuurd of ze nog leuke goodies/promomateriaal hadden en ze hebben mij toen een leuk pakket gestuurd met een promo game van R&C Nexus, enkele sackboy keychains en een inFamous mini figurine (die Kolm nu heeft trouwens)

Een van de sackboys was een Tearaway sackboy, maar die was jammer genoeg gebroken toegekomen.
Hiervan heb ik toen een foto op Twitter geplaatst en Rosie van PlayStation Acces heeft me toen gecontacteerd en een nieuwe opgestuurd samen met een PS4 lanyard. Dat was best gaaf

Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)