NTGSruler wrote:Er komen blijkbaar nu toch héél wat klachten over Bol ivm de PS5. Ze hebben er weer teveel bestellingen aangenomen en er zijn talloze annuleringen. Ipv diegene die er nu buiten vallen op de lijst te zetten voor de volgende batch consoles, storten ze gewoon de 500 euro terug en geven ze een vergoedingsbon van 15 euro. Zo lees ik dat iemand zijn PS5 preorder bij GM op had gezegd omdat hij dus bevestiging kreeg van Bol dat zijn PS5 op 10 december werd geleverd. Guess what? Nu krijgt hij geen! Zijn preorder bij GM is voort maart-april terwijl hij daar normaal in januari eentje kon ontvangen.
Het gaat echt lekker daar bij bol.com en hun service. Maar het was geloof ik wel algemeen bekend dat service niet de sterkste kant van dat bedrijf is. Wel lekker dat iedereen nu 15 euro krijgt, dat is meer rente dan wanneer je het geld op de bank laat staan.
Iets anders:
Ik heb nooit Driveclub en Plants vs zombies gehad, gekocht, in mijn PS4 gestoken of überhaupt gespeeld. Die staan wel onderaan mijn lijst. Ik kan ze niet downloaden helaas.