Re: The SHAREfactory

245
paveman wrote:Helmetshot!! :lol:
Zit ook nog een hoofd in :evil:
Kolm wrote: 23 Jun 2021 19:04 Hilarische kill :lol:

Maar blijkbaar alleen online? :think:
Ja afgezien van een offline mode tegen bots is dit puur een mp game. Geen story mode of iets dergelijks

Kerstkransje graag
Image

251
Een andere leuke (maar niet heus) bug die ik had: De AI 'partner' weigerde om mij te reviven tijdens de brother 1 bossfight... Ik was zelfs helemaal naar haar gekropen maar ze bleef alleen maar op de vijand schieten terwijl ik maar 'call for help' zat te spammen ;(

Even later ging ik opnieuw dood in zelfde gevecht en wilde ze me weer niet reviven... :L:

Verder is het echt wel 'miss kill steal'. Lijkt wel alsof ze expres wacht met schieten tot je nog maar 1-2 shots nodig hebt voor de kill om dan even te schieten. Gaat lekker zo voor die mastery waar je 600 kills per wapen nodig hebt :silly:
Image

252
Dat reviven doet ze inderdaad niet altijd.
Dit is mijn manier om kills te farmen (en coins en xp):

Als je alleen coins en xp wil is deze run de eerste 2 minuten van dit filmpje. Wil je ook weapon kills farmen. Dat is de rest van de video. Zoals je kan zien is dit dus ook te combineren

Kippenpootjes met spinazie voor vanavond
Image

255
Op zich is de game leuk, maar ze hebben er echt een belachelijke grind in gestoken voor de platinum...
Zoals alle 12 wapens naar mastery 10 brengen wat 200 tot 600 kills vraagt en je AI partner is heel goed in kill steals waarbij ze niet lijkt te schieten tot dan plots de laatste mm van het healthbalkje ze lijkt wakker te worden :L:

Daarnaast moet je ook alle weapon upgrades verkrijgen, hiervoor heb je ongeveer 140.000 coins nodig. Ik heb er nu 37.000 en dan doe ik altijd alle kisten die elke 24u respawnen telkens als ik erlangs kom. Die geven 50-100 coins. Verder liggen er hoopjes in de wereld van 1-10 coins en droppen vijanden ook 1-5 coins. Missies geven er ook nog wat maar minder dan 1000, eerder 300-500 voor de meeste.

Ik heb gisteren de eindbaas verslagen en ik heb eigenlijk heel lang de story gelaten voor wat het is en andere dingen zitten doen.
Desondanks heb ik nog maar 1 wapen op 10 (melee, 200 kills nodig), 1 op 9 (mijn main wapen zo'n beetje), 1 op 4 (mijn 2nd weapon als main geen ammo meer heeft) en de rest op 0-1. En dus ook nog maar 37.000 coins.
Image