Re: Heb jij ooit iets gewonnen?

16
Ik keek eigenlijk nooit Lingo. Wist niet eens echt goed de regels. Had uiteindelijk ook zelfs het hele systeem daar in de war. Wist ik veel dat je per se een woord met de betreffende beginletter moest maken... ik vond het juist wel handig een compleet ander woord tussendoor te gooien :lol:
Image

17
paveman wrote:Ik keek eigenlijk nooit Lingo. Wist niet eens echt goed de regels. Had uiteindelijk ook zelfs het hele systeem daar in de war. Wist ik veel dat je per se een woord met de betreffende beginletter moest maken... ik vond het juist wel handig een compleet ander woord tussendoor te gooien :lol:

En toch gewonnen? :lol:
Image

18
Soms eens filmtickets of kleine goodies, niks bijzonders.

Wel één keer iets dat ik bijzonder vond: ik had Journey gewonnen via een officiële PlayStation-wedstrijd en kreeg er de downloadcode voor toegestuurd. Een week later kreeg ik echter nog iets in de bus van Sony: een Journey sjaal, komt precies echt uit de game, met dezelfde patronen :)

Heb jij ooit iets gewonnen?

19
met0t0 wrote:Soms eens filmtickets of kleine goodies, niks bijzonders.

Wel één keer iets dat ik bijzonder vond: ik had Journey gewonnen via een officiële PlayStation-wedstrijd en kreeg er de downloadcode voor toegestuurd. Een week later kreeg ik echter nog iets in de bus van Sony: een Journey sjaal, komt precies echt uit de game, met dezelfde patronen :)
Zo’n sjaal is wel erg nice!

Ik was zelf ooit ook erg blij met de eerste prijs in een GTAV goodiepakket wedstrijd. De opdracht was om een logo te maken voor de Power Unlimited Rockstar Social Club Crew.

Die pakket zat vol met stickers van in-game merken, een Sprunk energy drink bidon (die ik inmiddels ben kwijt geraakt), een epsilon program beeldje, een aantal speldjes om aan je kleding te prikken en een paar t-shirts die ik aan mijn vader had gegeven (hij loopt nog regelmatig in een GTAV t-shirt rond). Verder ben ik geloof ik nog altijd een van de 3 crew leaders.

Verder af en toe ook wel eens een spel gewonnen van PSX-sense of op PlayStationPure.

21
Ten tijde van Pure heb ik twee dingen gewonnen als ik me niet vergis:

- Enkele goodies van Medal of Honor Warfighter
- Een game. Tot mijn grote schaamte weet ik niet vanbuiten welke game. Ik weet nog wel dat het in een gewoon CD-doosje werd geleverd. Als ik op zolder ga kijken tussen mijn games ga ik het meteen vinden, want ik heb toen een cover afgedrukt en in een PS+ doosje gestoken. Jaja, de goede oude tijd dat er nog PS+ doosjes waren :D

Voor de rest niet veel (interessants) gewonnen :L:
Image