Uurghh niet leuk Met0t0!
Het valt in principe best mee, maar mijn kaak zit toch altijd nog dik. En eten is nog niet zoals het zou moeten..
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
9767++ Dit jaar nog maar een paar dagen moeten werken vanwege verlof dat ik moet opnemen, anders ben ik ze kwijt.
- Afgelopen verlengd weekend toch nog even moeten werken om maandag niet in de problemen te komen met de hoeveelheid werk.
- Ik ben tegen het werken op vakantiedagen (waarom heb je anders vakantie?), maar ik weet dat het een samenloop van omstandigheden is en dat het niet elke keer zo zal zijn.
+ gelukkig hangt er bij ons geen werksfeer waarbij ze verwachten dat je thuis verder werkt
-- Ik ken andere diensten waarbij het toch anders is.
- Afgelopen verlengd weekend toch nog even moeten werken om maandag niet in de problemen te komen met de hoeveelheid werk.
- Ik ben tegen het werken op vakantiedagen (waarom heb je anders vakantie?), maar ik weet dat het een samenloop van omstandigheden is en dat het niet elke keer zo zal zijn.
+ gelukkig hangt er bij ons geen werksfeer waarbij ze verwachten dat je thuis verder werkt
-- Ik ken andere diensten waarbij het toch anders is.
9769??? Hoe dat zo?NTGSruler wrote:---- Mijn geduld wordt op de proef gesteld..
9770I'm very sorry my man. Ik doe mijn bestNTGSruler wrote:---- Mijn geduld wordt op de proef gesteld..
Komt goed!
9771Was dat wel zon wijs idee?? Beterschap mocht je er nog last van hebbenNTGSruler wrote:---- Seffens naar de tandarts om een wijsheidstand te laten trekken
Ik twee weken geleden naar de tandarts omdat ik dacht dat ik een gaatje moest vullen. Ik daarheen, nou meneer u heeft geen gaatje maar je verstandskies moet er wel uit. Dat kon dus ook direct. Verdoving erin, even laten inwerken en binnen 2 seconde was de kies eruit. Moet wel zeggen dat ie al wat afgebroken was en al los zat
Al mijn verstand is nu weg, de eerste 3 kiezen werden zon 10 jaar geleden verwijdert en de laatste pas 2 weken geleden. En heb gelukkig bij geen enkele last gehad. Dus ja bij mij was het wel een wijs idee
Twee stuks fruit graag
9772@Gamerke: Dat weet Ik! De post was nergens persoon lijk bedoeld. Komt uit mijn eigen, de drang om de PS5 te kunnen omarmen Nog even geduld dus!
@Marty: zo ging het bij mij ook dus. Meneer, u hebt een gaatje in die tand, maar om te kunnen vullen moeten we de wijsheidstand erachter trekken..
Deze middag de wiek en de draadjes eruit. Wond is goed genezen, tis wel nog gevoelig.
@Marty: zo ging het bij mij ook dus. Meneer, u hebt een gaatje in die tand, maar om te kunnen vullen moeten we de wijsheidstand erachter trekken..
Deze middag de wiek en de draadjes eruit. Wond is goed genezen, tis wel nog gevoelig.
9773Ja tuurlijk dat weet ikNTGSruler wrote:@Gamerke: Dat weet Ik! De post was nergens persoon lijk bedoeld. Komt uit mijn eigen, de drang om de PS5 te kunnen omarmen Nog even geduld dus!
9774De verhalen over wijsheidstanden verschillen toch altijd sterk, ik kan alleen hopen dat het zal meevallen
Nu kan ik nog proberen er een maand niet aan te denken
--- Normale plannen om verjaardag te vieren zijn uiteraard niet doorgegaan
+++ Toch nog leuke alternatieven gevonden en W.O.L.F. die er thuis dan nog een leuke dag van maakt
+++ Volgende week nog eens wat verlof opnemen, dat ik niet te veel naar volgend jaar moet meenemen
Nu kan ik nog proberen er een maand niet aan te denken
--- Normale plannen om verjaardag te vieren zijn uiteraard niet doorgegaan
+++ Toch nog leuke alternatieven gevonden en W.O.L.F. die er thuis dan nog een leuke dag van maakt
+++ Volgende week nog eens wat verlof opnemen, dat ik niet te veel naar volgend jaar moet meenemen
9776En geen chaos is een rustig hoofd Althans bij mij toch.
9777+++ Ze zijn onze oprit aan het heraanleggen. Modder, modder, modder
Maar goed, de vooruitzichten van een deftige oprit zijn wel goed
Maar goed, de vooruitzichten van een deftige oprit zijn wel goed
9778zolang je er niet uitziet zoals hieronder komt het wel goed NTGS...NTGSruler wrote:----- Bloedsmaak in mijn mond
---- Kaak staat toch ook dik
---- Ik heb pijn, maar wel minder dan ik had verwacht. Maar ze is toch aanwezig
++++ Goede online sessie gehad gisteren in TLOU Remastered samen met Kolm
Edit: eten gaat ook maar moeizaam uurghh
9780+++ Wat meer dagen thuis in het vooruitzicht
--- Het werk stapelt zich in tussentijd wel op...
+ ... maar even proberen er mij weinig van aan te trekken
+++ The Mandalorian seizoen 2. Nog 3 episodes te gaan, ik ben benieuwd naar de seizoensfinale
--- Het werk stapelt zich in tussentijd wel op...
+ ... maar even proberen er mij weinig van aan te trekken
+++ The Mandalorian seizoen 2. Nog 3 episodes te gaan, ik ben benieuwd naar de seizoensfinale