Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1456
Battlefield 3 uitgespeeld, toffe shooter maar man wat heb ik last gehad van bugs...

Amuseer me de laatste tijd echt met shooters te spelen, iemand die me nog goede shooters kan aanraden voor de PS3/PS4 buiten CoD, Battlefield, Killzone en Resistance?
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

1457
@Dividedx: Max Payne 3, Ghost Recon (Wildlands of de laatste Breakpoint), Sniper Ghost Warrior 3, de recente Wolfenstein games zijn ook goed, Spec Ops The Line had je recent gespeeld dacht ik?
Medal of Honor Warfighter = 》 Als je die nog vindt. Online wordt moeilijk, singleplayer vond ik niet mis.
Socom Spe zal Forces als je wat meer tactische shooter wilt.
Sniper Elite 4... (Heb ik ook nog staan).

Sommige games zijn dus enkel op PS3..
Image

1458
NTGSruler wrote:@Dividedx: Max Payne 3, Ghost Recon (Wildlands of de laatste Breakpoint), Sniper Ghost Warrior 3, de recente Wolfenstein games zijn ook goed, Spec Ops The Line had je recent gespeeld dacht ik?
Medal of Honor Warfighter = 》 Als je die nog vindt. Online wordt moeilijk, singleplayer vond ik niet mis.
Socom Spe zal Forces als je wat meer tactische shooter wilt.
Sniper Elite 4... (Heb ik ook nog staan).

Sommige games zijn dus enkel op PS3..
Bedankt Ruler! Sniper Ghost Warrior 3 heb ik liggen maar spreekt me niet direct aan, misschien toch eens een kans geven! De Medal of Honors ben ik ook vergeten vermelden, die heb ik al uit. Max Payne had ik nog niet aan gedacht, ga eens wat gameplay opzoeken!
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Welke game speelde je het laatste uit?

1459
Astros Playroom PS5 9/10
Wat een leuke platformer is dat! Goeie gameplay en een goed gevoel voor nostalgie, ik had ooit al die gadgets van de PS3 tijdperk! En al die game karakters als astro’s overal zijn ook erg leuk! Soms wel een beetje over de top met die controller gimmicks. Ga weg met dat blazen joh! :D En die speaker in de controller is ronduit irritant. De triggers zijn wel echt iets dat je gaat missen als je nu naar de PS4 terug gaat. En die laadtijden, wow. :)

1460
FGras wrote:Astros Playroom PS5 9/10
Wat een leuke platformer is dat! Goeie gameplay en een goed gevoel voor nostalgie, ik had ooit al die gadgets van de PS3 tijdperk! En al die game karakters als astro’s overal zijn ook erg leuk! Soms wel een beetje over de top met die controller gimmicks. Ga weg met dat blazen joh! :D En die speaker in de controller is ronduit irritant. De triggers zijn wel echt iets dat je gaat missen als je nu naar de PS4 terug gaat. En die laadtijden, wow. :)
Ik had mijn controller mic gemute waardoor ik in eerste instantie niet door had dat je in die secties moest blazen want dat deed hij dan automatisch :tong:

Leuk dingetje: Probeer eens te kijken welk accessoires van Sony zelf nog ontbreken in de game eens je alle artefacten hebt verzameld, wij kwamen op 3 ;)
Image

1461
FGras wrote:Astros Playroom PS5 9/10
Astrobot rescue mission op PSVR is ook een grote aanrader! Die toont echt mooi tot wat deze in staat is en is toch een volwaardige game.
Image

1462
Kolm wrote: Ik had mijn controller mic gemute waardoor ik in eerste instantie niet door had dat je in die secties moest blazen want dat deed hij dan automatisch :tong:

Leuk dingetje: Probeer eens te kijken welk accessoires van Sony zelf nog ontbreken in de game eens je alle artefacten hebt verzameld, wij kwamen op 3 ;)
Hmmm, ik zal er eens op gaan letten!
Van de PS3 tijdperk hoop ik? De rest ben ik niet heel bekend mee. :D
gamerke1992 wrote: Astrobot rescue mission op PSVR is ook een grote aanrader! Die toont echt mooi tot wat deze in staat is en is toch een volwaardige game.
De PSVR heb ik (nog) niet. Het voelt mij nog net wat te veel als een gimmick. Misschien ooit als alle games waardige VR ondersteuning hebben.

1464
Kolm wrote:
FGras wrote:Hmmm, ik zal er eens op gaan letten!
Van de PS3 tijdperk hoop ik? De rest ben ik niet heel bekend mee. :D
Eentje voor elk van de PS3, PS4 en PS5 ;)

En nu ik erover nadenk... Bij de PS3 kan ik er nog 2 bedenken...
Hebben we al ergens een lijstje?
- de Buzz controllers
- de PS3 remote (denk ik)
- de PlayStation TV?

- de singstar microfoon heb ik wel gezien geloof ik.

1465
FGras wrote:Hebben we al ergens een lijstje?
- de Buzz controllers
- de PS3 remote (denk ik)
- de PlayStation TV?

- de singstar microfoon heb ik wel gezien geloof ik.
Nee, de oefening was voor jou om te doen :lol:

En met jouw lijstje erbij zit ik nu al aan 7 :O

Singstar microfoon zat er inderdaad in maar ik vermoed dat je nog niet alle artifacts hebt gevonden :P
Image

1466
FGras wrote:Horizon: Zero Dawn 7/10
Deze game doet aan aantal dingen goed, en een aantal dingen ook minder dan ik gehoopt had.

Het plot is een erg gaaf concept. Een wereld dat naar de kloten is geholpen door machines,
[+] verhaal
maar waarbij ook machines zijn ingezet om het in leven te houden
. Echter, hoe het is verteld vind ik erg moeizaam om te volgen. Lange stukken verhaalvertelling zonder echt emotie, vaak alsof je in een hoorcollege zit. Ik zou zelf deze game ook niemand voor het verhaal aanraden, wat deze game leuk maakt is het verzamelen en de 100% afwerken van deze open wereld. Alhoewel veel missies hetzelfde zijn (volg een spoor of vermoord robots) vond ik het erg relaxed om door te lopen.

Wat mij erg opviel is dat je de roots van Guerrilla erg in de robots terug ziet. Veel van de "Faro" robots hebben een echte Killzone vibe. Dat vond ik wel nice!

+ mooie open wereld.
+ de combat met de robots is goed uitgedacht.
- verhaal vertelling.

Deze game kan je het best vergelijken met een FarCry of een Assassins Creed, vaak een best goede game maar met een zwak verhaal waarbij je het vooral van de wereld en gameplay moet hebben.

Nu nog verder met "the frozen wilds" en wat resterende trophies van de maingame.
En nu ook Horizon: The Frozen Wilds
Het is een map uitbereiding op de game zelf die alles een kleine moeilijkheidsgraad hoger trekt. Het is leuk voor als je meer van de game wilt met een paar nieuwe vijanden, nieuwe wapens en nieuwe outfits. De 7/10 van hierboven blijft onveranderd.

Welke game speelde je het laatste uit?

1469
Detroit: Become Human 8/10

Een van de visueel mooiste games die ik ooit heb gespeeld en een heel mooi verhaal die je over ingewikkelde vraagstukken laat nadenken. Ik heb de game nu positief uitgespeeld, maar af en toe had ik toch zo iets van “fuck humanity”, het is tijd voor de androids!

Iets minder vond ik het constante gevoel dat je tien mogelijkheden hebt tot een slecht einde en slechts ééntje voor een goed einde. Vooral omdat sommige keuzes die je maakt op basis van een woord vaak gevolgen kan hebben die je niet had verwacht of gehoopt. Een ander puntje is dat deze PS4 games nog aardig wat frame-drops had af en toe.

Alom nog wel een goede game! Geen idee of ik het nog een keer ga spelen, maar dat heb ik bij Heavy Rain en Beyond: 2 Souls ool niet gedaan! xD

Edit:
Bekijk zeker eens die extra artwork, videos en soundtrack die je in het menu kan vrijspelen, super interessant en mooi om door heen te bladeren!

1470
FGras wrote:Detroit: Become Human 8/10

Een van de visueel mooiste games die ik ooit heb gespeeld en een heel mooi verhaal die je over ingewikkelde vraagstukken laat nadenken. Ik heb de game nu positief uitgespeeld, maar af en toe had ik toch zo iets van “fuck humanity”, het is tijd voor de androids!

Iets minder vond ik het constante gevoel dat je tien mogelijkheden hebt tot een slecht einde en slechts ééntje voor een goed einde. Vooral omdat sommige keuzes die je maakt op basis van een woord vaak gevolgen kan hebben die je niet had verwacht of gehoopt. Een ander puntje is dat deze PS4 games nog aardig wat frame-drops had af en toe.

Alom nog wel een goede game! Geen idee of ik het nog een keer ga spelen, maar dat heb ik bij Heavy Rain en Beyond: 2 Souls ool niet gedaan! xD

Edit:
Bekijk zeker eens die extra artwork, videos en soundtrack die je in het menu kan vrijspelen, super interessant en mooi om door heen te bladeren!
Dat vond ik ook het moeilijkste omdat ik alles zo 'goed' mogelijk probeerde te spelen, maar toch een absoluut verschrikkelijk einde voor 2 personages heb gekregen op basis van 2 momenten die even misliepen :O
De extra's zijn inderdaad de moeite :)