Fantastisch systeem!
Astrobot's Playroom is gewoon zalig om te spelen! Tijd gewoonweg uit het oog verloren. Prachtig gemaakt met alle gadgets en PlayStation dingetjes over de jaren heen.
De controller ligt prachtig in de hand. De beste Dualsense ( shock) die we ooit hebben gehad.
Uren gespeeld bij de verschillende games. Jammer dat PS3 en Vita games niet mee gerekend worden.
Paar mindere dingetjes:
Ik vind het vervelend dat je vrienden niet meer te zien zijn op de beginpagina. Ik moet nu eerst op mijn PS knop drukken en dan naar vrienden gaan om in de Partychat te komen
Mis ik iets of wordt de trophylevel ook niet meer weer gegeven?
Kun je rechtstreeks van de game je gamesave nog uploaden naar de cloud? Op PS4 druk ik options bij de desbetreffende game en dan krijg ik onmiddellijk de optie om mijn gamesave up te loaden naar de cloud. Op de PS5 moet ik naar instellingen gaan om dat van hieruit te doen. Of is er een shortcut dat ik niet weet?
Zonder te proberen spoilers te geven over Astrobot: géén idee als de leden dat hier al wisten. Ik gebruik de 3D headset met de PS5. Er is dan een issue met de mic op de controller in een bepaald stuk in de game waar je moet blazen. Ingame ging dit dus niet bij mij. Als je de mic op de controller dan mute, neemt de game dit automatisch over en geraak je verder.
Laatste zaak: kun je games eigenlijk nog gewoon afsluiten met de PS controller? Nu moet ik weer via een omweg naar "schakelaar" ( UI staat in Nederlands) gaan om zo de game te kunnen afsluiten.
Zelfde voor de console af te sluiten. Starten kan ik met de PS knop. De console afsluiten moet ik weer via die omweg naar "power" om dan zo af te sluiten..
Zijn er eigenlijk quick menu's?
Véél vragen
Ben nog wat zoekende.