Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
9796++++ Toch wel gezellige dagen achter de rug. Gezelschapsspellen gespeeld, samen naar FC De Kampioenen Kerstspecial gekeken... Het was leuk.
gezellig zei je ?? hmmmNTGSruler wrote:++++ Toch wel gezellige dagen achter de rug. Gezelschapsspellen gespeeld, samen naar FC De Kampioenen Kerstspecial gekeken... Het was leuk.
Dat hoop ik ook voor iedereen en in het bijzonder voor jou paveman.paveman wrote:De beste wensen voor iedereen hier! Dat 2021 een mooi en bijzonder (game)jaar mag worden voor iedereen. Veel gezondheid en geluk toegewenst allemaal
Roy, we zijn het niet altijd eens maar ook voor jou de allerbeste wensen in 2021 (en volgende jaren)RoyVdW wrote:Heb ik iets gemist ivm Paveman?
Van mij ook alle geluk en gezondheid gewenst natuurlijk aan jullie.
Wanneer het terug mag en alles normaal is en er ooit nog iets georganiseerd wordt zal ik proberen aanwezig te zijn. Want...
+Dit forum is soms belangrijker dan het lijkt.
-Zeker nu voor alleenstaanden
-Alleen van oud op nieuw dus niet vieren
++Zoals de quote van Tom Hardy citeert. 'Being alone at your place where you feel safe, minding your own business and being peacefull is priceless'.
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Er waren op dit forum slechts een paar mensen die dit wisten, maar 2020 heeft voor mij niet zozeer in teken gestaan van corona, maar vooral in teken van scheiding. Bij tijden een vechtscheiding. Vooral onze 3 kinderen die hier vooral de dupe van zijn maken dat een zwaar iets natuurlijk. Gelukkig zijn we hier inmiddels uit gekomen en zijn we per vandaag officieel gescheiden.RoyVdW wrote:Heb ik iets gemist ivm Paveman?
Ik vind het mooi hoe je je hier kwetsbaar durft op te stellen. Ik denk dat het alleen voelen/eenzaamheid (wat iets anders is dan alleen zijn: je kunt omringd worden door een hoop mensen en je alsnog alleen voelen) iets is wat bij meer mensen speelt dan we soms denken...RoyVdW wrote:Van mij ook alle geluk en gezondheid gewenst natuurlijk aan jullie.
Wanneer het terug mag en alles normaal is en er ooit nog iets georganiseerd wordt zal ik proberen aanwezig te zijn. Want...
+Dit forum is soms belangrijker dan het lijkt.
-Zeker nu voor alleenstaanden
-Alleen van oud op nieuw dus niet vieren
++Zoals de quote van Tom Hardy citeert. 'Being alone at your place where you feel safe, minding your own business and being peacefull is priceless'.