Fun fact, een van mijn leerkrachten is de Nederlandse stem van SpyfoxGamefreak wrote:lol, Spyfox !minermb wrote:Het was sale op steam en ik zag dat een bundel met allemaal spellen uit mijn jeugd in de aanbieding was, dus ik had hem gekocht.
Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!
2163Inderdaad Zelf kende ik het spel eigenlijk niet, beetje te oud voor mij denk ikNTGSruler wrote:De wereld is klein
2164Ik heb het ooit gehad en kon er niks vandividedx11 wrote:Inderdaad Zelf kende ik het spel eigenlijk niet, beetje te oud voor mij denk ikNTGSruler wrote:De wereld is klein
2166Ooit verkocht en veel spijt van gehad. Nu dus opnieuw gekocht om via psvr en ps5 te spelen.
Show hier je nieuwste game-aanwinst!
2167Oeh, die wil ik ook nog heel graag!gamerke1992 wrote:Ooit verkocht en veel spijt van gehad. Nu dus opnieuw gekocht om via psvr en ps5 te spelen.
2168En zo geschiedde, net besteld:FGras wrote:Oeh, die wil ik ook nog heel graag!gamerke1992 wrote:Ooit verkocht en veel spijt van gehad. Nu dus opnieuw gekocht om via psvr en ps5 te spelen.
2169FGras wrote:En zo geschiedde, net besteld:FGras wrote:Oeh, die wil ik ook nog heel graag!gamerke1992 wrote:Ooit verkocht en veel spijt van gehad. Nu dus opnieuw gekocht om via psvr en ps5 te spelen.
Veel plezier!
Er zou net een update beschikbaar zijn die optimalisatie voor ps5 toevoegd
2170Ik las het ja! Geweldig! Deze game tikt op het moment ook alle wensen af die ik van een game wil.gamerke1992 wrote:
Veel plezier!
Er zou net een update beschikbaar zijn die optimalisatie voor ps5 toevoegd
- Een mooie gigantische wereld.
- Lekker relaxed dingen verzamelen.
- Mooie dingen bouwen.
Ik realiseer mij net dat deze game erg vergelijkbaar is met minecraft. :’)
2171Paar indies in de sale staan een hele hoop deals nu tot 85%
Guns Gore & Canolli 2 €4
Birthday Midnight €2
My Name is Mayo 2 €1
A Way Out €10
11-11 Memories Retold €4
Last Dead End €5
EAR Memories of Old €3
The Intruders Hide & Seek €2
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Guns Gore & Canolli 2 €4
Birthday Midnight €2
My Name is Mayo 2 €1
A Way Out €10
11-11 Memories Retold €4
Last Dead End €5
EAR Memories of Old €3
The Intruders Hide & Seek €2
2172Ghost of Tsushima en Mafia Definitive Edition voor €20. Niet enkel plat maar ook dealhunter.
2173Zeer mooie deals Roy! 2dehands veronderstel ik?
Deze gekocht voor 13 euro inclusief verzending (2dehands), was er al even naar op zoek.
Deze gekocht voor 13 euro inclusief verzending (2dehands), was er al even naar op zoek.
2174Klopt Divided ik koop alles via particulieren op 2ehands probeer goed af te bieden maar blijf realistisch en verkoop het terug win-win
Het is soms ook vrij dom dat verkopers zeggen dat ze de game zelf al eens 2ehands hebben gekocht en dan nog eens het bedrag zeggen. Dan ga ik er €5 onder bv want dan is het al 3e hands en dan kan je dus een superdeal doen als de verkoper toegeeft
Die heb ik ook maar deze used gekocht in GM aangezien de prijs haast niet lager is dan 2ehands aanbod.
Het is soms ook vrij dom dat verkopers zeggen dat ze de game zelf al eens 2ehands hebben gekocht en dan nog eens het bedrag zeggen. Dan ga ik er €5 onder bv want dan is het al 3e hands en dan kan je dus een superdeal doen als de verkoper toegeeft
Die heb ik ook maar deze used gekocht in GM aangezien de prijs haast niet lager is dan 2ehands aanbod.
2175PS Vita eens uitgespit:
* Alle DLC van Gravity Rush
* Alle DLC van Guacamelee
* Alle DLC van WipeOut 2048
* Alle DLC van Gravity Rush
* Alle DLC van Guacamelee
* Alle DLC van WipeOut 2048