Gaming voornemens 2021

1
Op veler verzoek (kolm telt voor meer, toch? :lol: ) een topic voor 2021!
paveman wrote:Ik ben geen voorstander van goede voornemens (als je iets wil veranderen, doe dat dan 'gewoon', neem het je niet voor), maar naar aanleiding van kolm haar trophy doelstellingen dacht ik 'misschien is het wel leuk om deze doelen/voornemens met elkaar te delen en aan het eind van het jaar te zien hoe we het er vanaf hebben gebracht'. En eventueel om elkaar nog wat aan te moedigen in de tussentijd ;).

Ik heb het bewust losgekoppeld van trophies, want als het eremetaal je niet aanspreekt kun je alsnog wel doelen hebben die je graag zou willen behalen op game gebied. Allemaal uiterst ludiek bedoeld natuurlijk.
Mijn gaming voornemens voor 2021 zijn:
- Backlog < 35 games krijgen/houden, zonder nog games weg te strepen
- Completion van 77,5% halen
- PS3 backlog dan toch maar volledig wegwerken
Niet veel doelen, maar momenteel zit ik zelf ook even iets minder in de games (wees gerust; komt vanzelf wel weer). Ik ben benieuwd naar jullie doelen!
Image

Re: Gaming voornemens 2021

2
Niet te veel doelstellingen voor mij in 2021 (zeker aangezien onze prioriteiten elders zullen liggen in het zoeken van een huis en dus waarschijnlijk opnieuw verhuizen). Mijn enige voornemen: zo weinig mogelijk games proberen kopen en de games uitspelen die hier nog liggen te wachten :tong:

3
Ik ben er nog niet helemaal uit met mijn voornemens maar dit is wat ik nu ongeveer in mijn hoofd heb

Wat ik al zeker weet:
- 91% completion halen
- Minder dan 1400 unearned trophies. Dat lijkt veel maar aangezien ik in de laatste paar maanden al 3 games snel gestart was voor online, maar nog niet aan de sp was toegekomen waardoor er al 120 unearned trophies bij kwamen... denk ik dat het wel haalbaar moet zijn :gosh:
- Meer dan 40 games uitspelen. Afgelopen jaar is dat goed gelukt en in 2018 ook. 2019 was ik 3 maanden bezig met enkel het online gedeelte van 3 games waardoor het niet lukte. 50 games uitspelen lijkt toch onmogelijk want zelfs in een jaar van alleen maar thuiszitten is dat (net) niet gelukt.

Games:
- Max Payne 3 online afwerken met een optie om de platinum te halen. Al ga ik dan best even op retraite in mijn eentje want anders gaan ze door het gevloek denken dat er sprake is van huislijk geweld :beaten:
- GTA V PS4 online afwerken. Afgelopen jaar is het op het nippertje nog gelukt om de PS3 versie op 100% te zetten. Hopelijk dit jaar dan de PS4 versie. De gewone heists zal wel lukken maar de doomsday heists wordt een ander verhaal!
- Tomb Raider eindelijk met paveman spelen. Er blijven anders maar dingen tussen komen :grumpy:

Voor een vierde game twijfel ik nog tussen onderstaande:
- Horizon Zero Dawn eindelijk de DLC uitspelen
- Bioshock (12%), Borderlands (1%) of Resident Evil 5 (63%) eindelijk uitspelen.

Algemeen: Proberen af en toe een begonnen PS3 en PSVita game uit te spelen. Zoals Sony de PS3 en de PSVita op het ogenblik behandelt heb ik mijn twijfels bij de levensduur van PSN op deze apparaten :sad:
Image

4
met0t0 wrote:Niet te veel doelstellingen voor mij in 2021 (zeker aangezien onze prioriteiten elders zullen liggen in het zoeken van een huis en dus waarschijnlijk opnieuw verhuizen). Mijn enige voornemen: zo weinig mogelijk games proberen kopen en de games uitspelen die hier nog liggen te wachten :tong:
The Last of Us spelen !!

of had je die nu net afgehaspeld ?

5
Gamefreak wrote:The Last of Us spelen !!

of had je die nu net afgehaspeld ?
The Last of Us heb ik al lang uitgespeeld en voor The Last of Us Part II heb ik mij gedurende de week na de release opgesloten met de game om hem onmiddellijk uit te spelen ;)

6
Eens wat zitten nadenken wat ik graag als doelstellingen zou willen in 2021:

* The Last of Us uitspelen =》 prio
* The Last of Us II spelen
* Killzone Shadow Fall uitspelen =》 prio
* Infamous 2 uitspelen =》 prio

Op die manier hoop ik mijn completion richting de 90% te brengen.

* 150 platinums in totaal behalen. Dat zijn er nog 14 en moet zeker haalbaar zijn. Laten we mikken op 155-160 met 150 als zeker te behalen.
* PSN level 500 behalen?
* Unearned trophies onder de 1000 houden. Zolang ik nieuwe games volledig uitspeel en diegene die ik gestart ben tot een goed einde breng moet dit te doen zijn.

* Welke game voor platinum 150 eens over nadenken.. :think:

* 2021 zal nu toch eindelijk in het teken moeten staan van het zo goed mogelijk wegwerken van de PS3 backlog..
Image

Gaming voornemens 2021

7
Gaming voornemens. Poeh. Ik hoop een nieuwe tv te vinden voor hooguit 1000.- die de max uit de PS5 kan halen.

En ik hoop een unieke game tegen te komen die mijn verwachtingen overtreft.

Maar als covid voorbij is en de grenzen weer open gaan zal ik weer een flinke tijd op reis gaan om wat real life te free-roamen. :D