Denk dat ik online geen succes ga hebben zonder boostpartners. Denk niet dat na al die jaren nog voldoende activiteit gaat zijn. Die mp verpest de plat ervaring en essentie van dat spel haha.
Voor de rest into Mordor. Al dik dozijn gehaald vooral story. Die Vendetta is dus ook binnen. Dan is dat al in orde ivm die aangekondigde serversluiting.
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Re: Je nieuwste trophies
482Online is nog steeds erg actief maar er lopen erg veel max level personen rond dit het moeilijk kunnen maken. Daar is echter ook wel omheen te werken gelukkig
483Re: Je nieuwste trophies
486GTA V Online PS4:
Dead Presidents
GTA Online: You completed The Fleeca Job and The Pacific Standard Job as Heist Leader or Crew.
En daarmee zijn alle gewone heists 1 keer doorgespeeld!
Voor deze DLC enkel nog de trophy om 8 miljoen aan auto's uitgeven en nog wat platinum medals halen voor de andere trophy.
Daarna... Doomsday heists
Dead Presidents
GTA Online: You completed The Fleeca Job and The Pacific Standard Job as Heist Leader or Crew.
En daarmee zijn alle gewone heists 1 keer doorgespeeld!
Voor deze DLC enkel nog de trophy om 8 miljoen aan auto's uitgeven en nog wat platinum medals halen voor de andere trophy.
Daarna... Doomsday heists
488GTA V Online PS4:
Live a Little
GTA Online: Spend a total of $8,000,000 purchasing vehicles included as part of The Heists Update.
En hiermee zijn alle trophies van de standard heist DLC binnen!
Live a Little
GTA Online: Spend a total of $8,000,000 purchasing vehicles included as part of The Heists Update.
En hiermee zijn alle trophies van de standard heist DLC binnen!
491Jep... Ik kijk er nog niet echt naar uit maar ik weet dat ons team op zich gewoon slim en goed genoeg is ervoor.paveman wrote:Dus nu de Doomsday heists?
Waarom ik er niet naar uit kijk: Random fuck ups door de game zelf. Bv: Auto staat stil op je scherm, je stapt uit en plots staat de auto 5 meter verder door lag maar is die ook over je heen gereden en ben je dood.
Of random explosie of random verkeer dat plotseling uit het niks verschijnt en over je heen rijdt.
Of zoals een keer tijdens de humane labs raid finale: De persoon kan door een bug zijn rebreather niet opzetten en dus niet het lange stuk onder water door een tunnel zwemmen. Zelfs met constant eten van snacks voor health haalde hij het niet want er was dan ook nog een bug dat de lightstick niet werkte en het dus pikdonker was.
Gevolg: Paar keer suicide tot het faalde en dan vanaf checkpoint opnieuw. Maar voor mastermind mag je de hele 3 heists lang niet doodgaan tijdens set ups of finales. Voor Elite mag je de finale niet herstarten.
Er zijn ook gevallen bekend waarbij zonder reden de progress van de mastermind challenge een reset krijgt en je opnieuw kan beginnen.
En mastermind moet je ook 3 keer doen: met 2, 3 en 4 personen.
Ik vrees dus dat het eerder een gevecht tegen de bugs in de game wordt dan tegen de eigenlijke difficulty van de challenge
492Ik wist niet dat er nog altijd zoveel problemen zijn, zou toch echt niet mogen voor zo'n grote game...
Veel succes ermee!
Veel succes ermee!
493The Last of Us 2 opnieuw op 100% gezet!
Dig Two Graves - Complete the story on Grounded.
You Can't Stop This - Complete the story with any Permadeath setting.
Gelukkig is er een manier om het op grounded toch een heel stuk makkelijker te maken
En dan was het op een paar plekken nog altijd erg lastig
Dig Two Graves - Complete the story on Grounded.
You Can't Stop This - Complete the story with any Permadeath setting.
Gelukkig is er een manier om het op grounded toch een heel stuk makkelijker te maken
En dan was het op een paar plekken nog altijd erg lastig
494Mooie trophies! Ik kan het mij inbeelden dat het zonder enkele hulpmiddelen toch heel lastig is...
Ooit speel ik beide games nog eens na elkaar en dan haal ik de platinum van TLoU Part II wel
Ooit speel ik beide games nog eens na elkaar en dan haal ik de platinum van TLoU Part II wel
495Hier meld ik hem ook even. Trophy numeroooooo 20.000
DE Platinum van Marvel's Avengers (PS5 versie)
Omega Level Accomplishment
Om de omschrijving ging het. Past wel mooi bij 20.000 trophies
Over de game zelf: Een hele voouitgang ten op zichte van de ps4 versie. Heerlijk op 60 fps ipv 24-35 fps in sommige delen. En laadtijden ook geweldig
had ik het al gemeld:
Trophy 20.000 behaald
digitale taart voor iedereen
DE Platinum van Marvel's Avengers (PS5 versie)
Omega Level Accomplishment
Om de omschrijving ging het. Past wel mooi bij 20.000 trophies
Over de game zelf: Een hele voouitgang ten op zichte van de ps4 versie. Heerlijk op 60 fps ipv 24-35 fps in sommige delen. En laadtijden ook geweldig
had ik het al gemeld:
Trophy 20.000 behaald
digitale taart voor iedereen