-------- Ik denk dat mijn laatste theorie vak van de opleiding toch mijn eerste buis gaat worden... Vak was veel te moeilijk voor wat het zou moeten zijn!
+++++ Het project begint op z'n einde te lopen
Ik denk dat het moet zijn:Mr.Wolf wrote:-------- Vanavond mijn examenresultaten
-------- Ik denk dat mijn laatste theorie vak van de opleiding toch mijn eerste buis gaat worden... Vak was veel te moeilijk voor wat het zou moeten zijn!

Thanks voor het leuke antwoord. Ik was er (raar maar waar) toch op alles goed door! Op dat gevreesde buisvak had ik nog een 12/20 gehaaldSora_Lizard wrote:Ik denk dat het moet zijn:Mr.Wolf wrote:-------- Vanavond mijn examenresultaten
++++ Vanavond mijn examenresultaten.
Je hebt je best gedaan en dan komt het best goed!
Ja Sora dat kan en is erg, maar in het algemeen zijn er veel mensen die het nu moeilijk hebben. Zijnde financieel of mentaal of beide of... Zelfmoorden stijgen mee. Onze vrijheden zijn nu ingeperkt. Mensen worden enkel beboet ipv beloond. Vele natuurlijke overlijdens worden ook onterecht of foutief bij de statistieken geteld. Het is beetje alles of niks qua maatregelen want versoepelen doet geen goed qua cijfers. NL draagt nu de gevolgen van hun extraverte karakter en BE doet het beter. Benieuwd wat onze veiligheidsraad op 13/2 zal beslissen omtrent oa contactberoepen en horeca.Sora_Lizard wrote:@ Mr.Wolf, gefeliciteerd!![]()
@RoyVdW, "-Al die regels en isolatie zijn erger dan het virus zelf." Totdat je zelf of een van je geliefden aan de beademing ligt . . . .