Re: Pronken met je Platinums
3586Wow! Des te meer chapeau voor Sora dan. Sterk dat hij dit heeft volgehouden!
Moderator: Leaderboard Group
Dank je wel.NTGSruler wrote:Wow! Des te meer chapeau voor Sora dan. Sterk dat hij dit heeft volgehouden!
Zo te lezen was jouw aandeel verhoudingsgewijs juist stukken groter zelfs...Sora_Lizard wrote:Dank je wel.
Het was een crime, hartkloppingen, kramp in mijn vingers en dan na . . . tig keer proberen eindelijk "in sync" met mijn partner.
Een deel was ook 'shooter' maar gelukkig speelde iemand mee die zich wel thuis voelt in shooters.
Kort en goed, mijn aandeel was naar mijn gevoel minimaal . . .
Ik heb die grind verspreid tijdens de story. En daardoor vond ik het doenbaar. Als ik bv in wessex zat voor het verhaal, deed in meteen ook alle collectibles daar. En zo voor alle gebieden.Sanity penguin wrote:#99: Disney Pixar's Brave
Even opgekuist nadat dochter zich ermee geamuseerd heeft. Best pittige bossfights op brave moeilijkheid
Nummer 100 zal wrs tearaway unfolded worden want ik kan mezelf er niet toe brengen uren/dagen aan een stuk AC Valhalla te spelen. Hoe goed ik het ook vind, die grind van collectables is echt wel stevig.
Dit probeer ik doorgaans ook te doen met grindy/eentonige dingen. Dan wordt het op het einde niet zo'n enorme sleurgamerke1992 wrote:Ik heb die grind verspreid tijdens de story. En daardoor vond ik het doenbaar. Als ik bv in wessex zat voor het verhaal, deed in meteen ook alle collectibles daar. En zo voor alle gebieden.
Ja, ik doe het ook wel zo, maar toch. Mooie landschappen ten spijt, de zoveelste stenen muur omknallen om een schat erachter te vinden wordt snel eentonigKolm wrote:Dit probeer ik doorgaans ook te doen met grindy/eentonige dingen. Dan wordt het op het einde niet zo'n enorme sleurgamerke1992 wrote:Ik heb die grind verspreid tijdens de story. En daardoor vond ik het doenbaar. Als ik bv in wessex zat voor het verhaal, deed in meteen ook alle collectibles daar. En zo voor alle gebieden.
Proficiat allemaal!
@NTGSruler: Weet je al wat 150 gaat worden?
Zelf ben ik aan het denken wat ik van trophy 14.000 moet maken... Sackboy, AC Valhalla, en nog vele andere mogelijkheden... Twijfels
Return to “PlayStation Network Gaming”