Re: Ratchet & Clank: Rift Apart

20
Zeer blij met de release date! Hoewel ik de game nog lang niet zal kunnen spelen aangezien ik geen PS5 heb :(

Wel heel teleurgesteld dat er geen physical collector's edition komt. Als verzamelaar hoop ik daar al zo lang op, en Ratchet & Clank hebben nooit veel liefde gekregen als het op merchandise of speciale edities aankwam. Ik dacht echt dat het deze keer anders zou zijn aangezien er een redelijke hype is, maar blijkbaar niet dus... :?
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

21
Er is iets zeer raars aan de hand...
Zoals sommigen misschien wel weten, is in 2016 een Ratchet & Clank film verschenen. Er waren toen geruchten dat er ooit een tv-series zouden komen.

Nu verschijnt er plots een pilot op een Canadees streaming platform met de naam Ratchet & Clank: Life of Pie. Op het eerste zicht lijkt het super fake, niet eens het officiële logo wordt gebruikt. Maar het is wel degelijk officieel. Het is van dezelfde makers van de film. Er is niets van reclame voor gemaakt, het verschijnt gewoon plots. Er is amper info, enkel een medewerker van het bedrijf had het gedeeld op zijn LinkedIn pagina. Het is vooralsnog enkel in Canada te bekijken, ik ben benieuwd wat het gaat geven...

https://www.crave.ca/en/tv-shows/ratche ... ife-of-pie
Image

22
dividedx11 wrote:Er is iets zeer raars aan de hand...
Zoals sommigen misschien wel weten, is in 2016 een Ratchet & Clank film verschenen. Er waren toen geruchten dat er ooit een tv-series zouden komen.

Nu verschijnt er plots een pilot op een Canadees streaming platform met de naam Ratchet & Clank: Life of Pie. Op het eerste zicht lijkt het super fake, niet eens het officiële logo wordt gebruikt. Maar het is wel degelijk officieel. Het is van dezelfde makers van de film. Er is niets van reclame voor gemaakt, het verschijnt gewoon plots. Er is amper info, enkel een medewerker van het bedrijf had het gedeeld op zijn LinkedIn pagina. Het is vooralsnog enkel in Canada te bekijken, ik ben benieuwd wat het gaat geven...

Binnenkort dan maar even op de ondergrondse kanalen zoeken. :p Ik verwacht er wel niet veel goed van als ze er zelf al geen vertrouwen in hebben. Of ze twijfelen en gooien m eerst als pilot op de Canadese markt.

23
FGras wrote:
dividedx11 wrote:Er is iets zeer raars aan de hand...

Binnenkort dan maar even op de ondergrondse kanalen zoeken. :p Ik verwacht er wel niet veel goed van als ze er zelf al geen vertrouwen in hebben. Of ze twijfelen en gooien m eerst als pilot op de Canadese markt.
Ze gaan pizza gaan eten in deze aflevering (heb ik gehoord) :p Het character design zit wel goed, maar is gericht op kinderen. Toch gewoon heel nieuwsgierig wat dit gaat zijn...
Image

24
Leuk om een releasedatum te hebben :smile: Bij gebrek aan PS5 zal ik hem niet op release spelen, maar het zal vermoedelijk een van de eerste games zijn als ik er een heb :lach:

Vreemd dat ze zo'n grote franchise als Ratchet & Clank maar zo weinig aandacht geven met die serie... :think: Misschien omdat het gericht is op kinderen, maar wel jammer want ze zouden volgens mij echt wel een groot bereik kunnen hebben.

26
Lijkt erop dat je toch redelijk veel met die vrouwelijke lombax gaat spelen als we de trailer mogen geloven.
Benieuwd of deze dan ook andere skills heeft tov Ratchet :)

Edit: Blijkbaar had ik het de eerste keer gemist in de trailer maar de vrouwelijke lombax is Rivet! Klinknagel :lol:

De state of play van 29 april zou ook voornamelijk over Ratchet and Clank gaan ;)
Image

27
Bij Game Mania krijg je een paar extra magneten als je de game pre-ordered:
https://www.gamemania.be/nl/games/plays ... rift-apart

Toevallig iemand die deze game heeft gepre-ordered en geen interesse heeft in deze magneten? Ik zou ze zeer graag overkopen aangezien ik zelf geen pre-order heb. Heb er wel een tientje voor over en de verzending betaal ik natuurlijk ook ;)
Image

30
NTGSruler wrote: 04 May 2021 08:26 Ik denk dat je al naar een Kolm of Marty gaat moeten kijken. Geen idee of zij die editie gepreorderd hebben en de magneten kwijt willen natuurlijk..
Ik ben al een tijdje gestopt met kopen van collectors editions of waar je speciaal bij een bepaalde winkel moet kopen.
En aan de andere kant vind ik de Gamemania te duur. Alleen handig voor de inruilacties en de kortingscoupons die je dan krijgt.

Pizza Calzone en een Fanta
Image