Gefeliciteerd allemaal met de behaalde platinums!
Succes met de voorgenomen 'belangrijke' doelen en hoge aantallen. Hmm, wat moet mijn #34 worden?
Re: Pronken met je Platinums
3603Dat zou een mooie zijnSanity penguin wrote:Nummer 100 zal wrs tearaway unfolded worden
Ik ben nog niet met opkuis begonnen voor de platinum
3605Stevig aan't gamen Kolm. Nu je toch je lijst wat aan't opkuisen was zou ik gaan voor Mirror's Edge die heb ik nog onderaan je lijst opgemerkt da's een harde noot
3606#100 is een feit: Tearaway unfolded
Leuke game, niet moeilijk maar best paar pittige platform stukjes bij en dan vooral wanneer je zo'n gopher naar zijn huis moet brengen zonder te vallen
Leuke game, niet moeilijk maar best paar pittige platform stukjes bij en dan vooral wanneer je zo'n gopher naar zijn huis moet brengen zonder te vallen
3611Proficiat weer allemaal en nummer 100 is idd wel een stevige mijlpaal al!
3612@Sanity: Proficiat!
@RoyVdW: Eerst wordt het tijd om eindelijk wat op de PS5 te spelen. Op de PS3 zijn er ook andere games die ik eerst wil spelen.
@RoyVdW: Eerst wordt het tijd om eindelijk wat op de PS5 te spelen. Op de PS3 zijn er ook andere games die ik eerst wil spelen.
3614Proficiat!Sanity penguin wrote:#100 is een feit: Tearaway unfolded
Ooit waag ik mij ook nog wel eens aan die moeilijkere stukjes
3615#42 --> Shadow Of The Tomb Raider
Deze viel toch beter mee dan verwacht. Had veel enge dingen gehoord over de hoogste moeilijkheidsgraad. Toch eigenlijk geen problemen mee ondervonden! Voor de rest was er eigenlijk niet echt iets moeilijks aan, enkel de missable trophies waren wat stom (zoals altijd). Was al heel blij dat die verdomde time trials van de vorige game verdwenen zijn!
Deze viel toch beter mee dan verwacht. Had veel enge dingen gehoord over de hoogste moeilijkheidsgraad. Toch eigenlijk geen problemen mee ondervonden! Voor de rest was er eigenlijk niet echt iets moeilijks aan, enkel de missable trophies waren wat stom (zoals altijd). Was al heel blij dat die verdomde time trials van de vorige game verdwenen zijn!