Re: Wat speel je op dit moment?

2147
Sanity penguin wrote:Guacamelee! bezig op hard mode. Ik ben niet onkundig in platformen maar bij deze heb ik al meermaals gevloekt :D
Daar moet ik nog is verder met de DLC... Ik had hem ooit op hard gedaan en dus is mijn save ook daarop. Maar als je het jaren niet gespeeld hebt is het echt lastig om er weer in te komen!
Alternatief: De hele game opnieuw doen op een lager niveau en dan daarna de DLC doen... :|
Image

2148
Kolm wrote:
Sanity penguin wrote:Guacamelee! bezig op hard mode. Ik ben niet onkundig in platformen maar bij deze heb ik al meermaals gevloekt :D
Daar moet ik nog is verder met de DLC... Ik had hem ooit op hard gedaan en dus is mijn save ook daarop. Maar als je het jaren niet gespeeld hebt is het echt lastig om er weer in te komen!
Alternatief: De hele game opnieuw doen op een lager niveau en dan daarna de DLC doen... :|
Ik ben hem bezig via PS plus. Hier en daar wat dingen opgezocht maar er zijn blijkbaar verschillende versies van dit spel. Sommige filmpjes die ik vind wijken hier en daar af van wat ik heb (bv. qua vijanden). Of dat is mss een verschil tussen normal en hard.

En euh; trophies van Just Dance zijn volledig te wijten aan de dochter :lol:
Image

2149
Ik heb de vita versie maar geen idee meer of ik die via psplus had of zo gekocht had... :think:

Het wordt tijd dat je een apart account voor je dochter maakt xD Kan vanaf 7 jaar als je echt een volwaardig PSN account wil.
Het is tegenwoordig niet meer aangeraden om je geboortedatum aan te passen want als je support belt om dat aan te passen dan kan het gebeuren dat ze je account blokkeren...
Image

2150
Guacamelee! Fantastische game! :love:
Best pittig hier en daar inderdaad, maar wat een heerlijke game...

@kolm: op zich ben je binnen een paar uurtjes door de game heen. Zeker als je niet alle collectibles meer hoeft te halen... Zeker als je er niet meer in zit kan Hard idd wel een bitch zijn.
Image

2151
PS: @Sanity: van mij mogen mijn kinderen absoluut niet op mijn account gamen :lol:
Eerder heb ik ze op het account van mijn (ex-)vrouw laten gamen, of mijn alternatieve, maar nooit op die van mij. Kwestie van clean willen houden van eigen profiel ;). Inmiddels heb ik account voor hunzelf aangemaakt, zoals ik laatst al aan gaf.
Image

2152
paveman wrote:PS: @Sanity: van mij mogen mijn kinderen absoluut niet op mijn account gamen :lol:
Eerder heb ik ze op het account van mijn (ex-)vrouw laten gamen, of mijn alternatieve, maar nooit op die van mij. Kwestie van clean willen houden van eigen profiel ;). Inmiddels heb ik account voor hunzelf aangemaakt, zoals ik laatst al aan gaf.
Bwa, zo'n puritein ben ik nu ook weer dus maakt voor mij niet zo veel uit :lol:

@Kolm; vergist met Guacamelee. Niet via Psplus maar via PS now.
Ik lees vaak iets met zilveren munten om dan outfits aan te kopen, maar in deze versie zijn die er niet en zijn outfits DLC blijkbaar.
Kan ook eventueel een verschil tussen versies (Xbox/PS/PC) zijn.
Image

2153
Sanity penguin wrote:@Kolm; vergist met Guacamelee. Niet via Psplus maar via PS now.
Ik lees vaak iets met zilveren munten om dan outfits aan te kopen, maar in deze versie zijn die er niet en zijn outfits DLC blijkbaar.
Kan ook eventueel een verschil tussen versies (Xbox/PS/PC) zijn.
Op Vita zijn de outfits inderdaad DLC... ;)
Image

Wat speel je op dit moment?

2155
Maquette
Inception brain fart game. Dat hebben ze wel goed gedaan.

Maar de rest van de gameplay is wel echt slecht. 10 meter vooruit lopen voordat je een voetstap hoort. Het verhaal is iets wat je op net 5 tegen komt en ik heb al meerdere keren vast gezeten op plekken waar ik waarschijnlijk nog niet mocht komen.

En dan druk je op restart en dan moet je al dat gezemel nog een keer horen...

2157
FGras wrote:Maquette
Inception brain fart game. Dat hebben ze wel goed gedaan.

Maar de rest van de gameplay is wel echt slecht. 10 meter vooruit lopen voordat je een voetstap hoort. Het verhaal is iets wat je op net 5 tegen komt en ik heb al meerdere keren vast gezeten op plekken waar ik waarschijnlijk nog niet mocht komen.

En dan druk je op restart en dan moet je al dat gezemel nog een keer horen...
Je kan cutscenes skippen door rondje ingedrukt te houden ;)

Ik ga er waarschijnlijk binnenkort ook aan beginnen. Ofwel als ik geen zin heb in iets anders ofwel van het weekend :)

Verder ben ik bezig met:
- Sackboy: The knitted knight trial en als ik die heb ga ik nog wel is kijken naar de mp dingen die ik mis
- GTAV: Doomsday heists, op dit moment nog met de eerste verkennende playthrough bezig en de volgende missie is de finale van Act 1
- TLOU2: Grounded en permadeath trophies. Vandaag wat aan begonnen en ga er gewoon af en toe wat van doen tot ik er dan hopelijk een keer doorkom.
Image

2159
FGras wrote:Thanks Kolm, ik heb dat skippen nog wel regelmatig gebruikt!

Ot:
Days Gone
Wat een lekker spelletje is dat :)
Heb ik ook erg van genoten! Uiteindelijk had ik er mss nog wel wat meer van verwacht, maar toch nog goed meer vermaakt. Ook 3 maanden ofzo uiteindelijk mee bezig geweest!
Image

2160
Mr.Wolf wrote:
FGras wrote:Thanks Kolm, ik heb dat skippen nog wel regelmatig gebruikt!

Ot:
Days Gone
Wat een lekker spelletje is dat :)
Heb ik ook erg van genoten! Uiteindelijk had ik er mss nog wel wat meer van verwacht, maar toch nog goed meer vermaakt. Ook 3 maanden ofzo uiteindelijk mee bezig geweest!

Dit was een van de beste games die ik in 2020 heb gespeeld.
Image