Pronken met je Platinums
3617Nice! Dat was wel een leuke!Mr.Wolf wrote:#42 --> Shadow Of The Tomb Raider
Deze viel toch beter mee dan verwacht. Had veel enge dingen gehoord over de hoogste moeilijkheidsgraad. Toch eigenlijk geen problemen mee ondervonden! Voor de rest was er eigenlijk niet echt iets moeilijks aan, enkel de missable trophies waren wat stom (zoals altijd). Was al heel blij dat die verdomde time trials van de vorige game verdwenen zijn!
Ik heb net Maquette platinum gehaald. De makkelijkste platinum ooit. Maar ik raad deze niet aan. De game is retesaai en soms frustrerend.
En nu hup weer terug naaar no man sky of days gone even downloaden.
Re: Pronken met je Platinums
3618Het leek mij nochtans een leuke game, maar blijkbaar alleen goed voor de platinum? Zolang hij niet te lang is, ga ik het toch zeker eens proberen.FGras wrote:Ik heb net Maquette platinum gehaald. De makkelijkste platinum ooit. Maar ik raad deze niet aan. De game is retesaai en soms frustrerend.
3621Sanity penguin wrote:#101: Guacamelee!
Aah dan toch gelukt. Congrats!
3623En anders verliest de controller of de tvSanity penguin wrote:De aanhouder wint altijd
Proficiat!
Misschien dat het mij kan aanzetten tot een nieuwe poging voor de DLC op de Vita
3626Er worden weer veel mooie platinums gehaald de laatste tijd. Gefeliciteerd!
Wellicht brengt me dat een dezer dagen op een idee . . .
Wellicht brengt me dat een dezer dagen op een idee . . .
3628Hier ben ik eens, na 9!! maanden nog eens wat EZPZ plats gehaald het was dikke fun
#159 Mijn naam is Mayonaise 2
#160 Verjaardag van Middernacht
#161 Een Uitweg
#159 Mijn naam is Mayonaise 2
#160 Verjaardag van Middernacht
#161 Een Uitweg
3629Oh lekker. Ik heb die op de PC gespeeld maar sommige boss fight zijn echt veel te moeilijk voor mij!Sanity penguin wrote:#101: Guacamelee!