Mooi dat het dan toch gelukt is en een zeer goede trophy #14.000Kolm wrote:
Trophy #14.000 en Platinum #272: Sackboy: A Big Adventure PS5
Re: Pronken met je Platinums
3663Mooie Billie! Ik heb deze ook nog te spelen, en de DLC ervan heb ik ook. Ik sta hopeloos achter met games. En voorlopig zal de focus op PS3 zijn..
3665Dirt 5 =》 gratis gedownload?
Stond blijkbaar gratis in de store ergens vorige week ( als trial), maar trophies waren blijkbaar te verdienen?
Stond blijkbaar gratis in de store ergens vorige week ( als trial), maar trophies waren blijkbaar te verdienen?
3666Nee heb de game al een tijdje en had hem maar even afgewerkt.
wist niet eens dat de trial ook trophies gaf (normaal is dat niet)
nog een laatste paar paaseieren
3667Dat was denk ik een bug, weet eigenlijk niet of dat ondertussen al volledig is opgelostMarty wrote:Nee heb de game al een tijdje en had hem maar even afgewerkt.
Maar ja, de game heeft ondertussen ook DLC...
3668De trial was dacht ik ergens speelbaar tot vandaag. Er zijn er die de game platinum gehaald hebben in de beschikbare tijd dacht ik...
3669Proficiat allemaal weer met de verdiende digitale metalen!
#43 Control
Weinig over te zeggen eigenlijk over deze platinum! Eigenlijk een heel makkelijke! Vond het leuk dat je niet alle collectibles moest verzamelen bij de collectible trophy! Op naar nummer 50!
#43 Control
Weinig over te zeggen eigenlijk over deze platinum! Eigenlijk een heel makkelijke! Vond het leuk dat je niet alle collectibles moest verzamelen bij de collectible trophy! Op naar nummer 50!
3672Gefeliciteerd allen die ons weer verrassen met mooie platinums in aanloop naar de nieuwe seizoen afsluiting.
3673Dat lijkt mij mooi meegenomen, maar ook sterk afhankelijk van welk soort collectibles het zijn. Als het er zijn die echt meer vertellen over het verhaal/de setting, dan ga ik daar met plezier naar op zoek als ik de game goed genoeg vindMr.Wolf wrote: 06 Apr 2021 15:21 #43 Control
Vond het leuk dat je niet alle collectibles moest verzamelen bij de collectible trophy!
3674Als er zoals bij AC2 vroeger de optie was om in-game kaarten te kopen waardoor de locaties verschijnen op je map, vind ik dit ook niet erg. Maar vaak (ook AC2 met de verzamel 100 veren) moet je gewoon een internet guide gebruiken, en dat vind ik wat jammermet0t0 wrote: 11 Apr 2021 18:28Dat lijkt mij mooi meegenomen, maar ook sterk afhankelijk van welk soort collectibles het zijn. Als het er zijn die echt meer vertellen over het verhaal/de setting, dan ga ik daar met plezier naar op zoek als ik de game goed genoeg vindMr.Wolf wrote: 06 Apr 2021 15:21 #43 Control
Vond het leuk dat je niet alle collectibles moest verzamelen bij de collectible trophy!
3675Jeetje... is het alweer bijna zo ver... ik ben benieuwd hoeveel voortgang we met elkaar hebben gemaakt!Sora_Lizard wrote: 09 Apr 2021 20:36 Gefeliciteerd allen die ons weer verrassen met mooie platinums in aanloop naar de nieuwe seizoen afsluiting.