Re: 'It's all about the drinks'-topic
1096Leuke mix. Ik vind het ook vervelend dat er zo veel IPA tussenzit. Ik heb het gevoel dat 80% IPA is bij mij.
80% van de microbrouwers is dan ook IPAgamerke1992 wrote:Leuke mix. Ik vind het ook vervelend dat er zo veel IPA tussenzit. Ik heb het gevoel dat 80% IPA is bij mij.
Dat doe ik nu op de moderne manier dan, met de vivino appSora_Lizard wrote:Zo'n 35 jaar geleden dronk ik zo nu en dan een goed glas wijn bij het eten. Destijds begon ik ook met het aanleggen van een kleine verzameling en hield ik de smaken in een ringband bij. Label losweken en op een blad kleven en dan mijn ervaring erbij schrijven. Na een aantal verhuizingen is dat echter teloor gegaan. Nu gebruik ik soms een wijntje bij het koken. Ik zal er graag over lezen.
Geen wijnen in de categorie Chateau Migraine aub!
met0t0 wrote: 11 Apr 2021 19:11 Op restaurant drink ik af en toe graag wijn, maar alleen als ik bij andere mensen ben die er meer van kennen. Thuis drink ik nooit wijn, simpelweg omdat ik telkens maar 1 of 2 glazen drink en W.O.L.F. bijna niks van alcohol lust. Dan is bier veel handiger in de kleinere flesjes
Los daarvan ken ik nu al veel meer van bier, dat ik er ook meer van kan genieten om het bewust te proeven. Bij wijn lijkt er minder variatie in smaak te zijn, maar dat zal eerder aan een gebrek aan ervaring bij mij liggen