Re: Quick News Topic

136
ShAmPi wrote:
Captain Witwicky wrote:Wedden dat ze weer een CE maken?

Box art ik leuk omdat het gelijkaardig is aan HR.
Zou wel leuk zijn als ze voor elk land een ander CE maken :D
Das een grapken zeker hé? :D
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

137
niet game gerelateerd, maar toch een vermelding waard

het filmen van de Deadpool film is begonnen
Image
also: vandaag op de facebookpagina van Lego:

September 2015: Lego Dimensions

zoals Skylanders en Disney Infinity, maar dan met Lego. zelf een portaal bouwen, en dan aansluiten op uw console

140
ShAmPi wrote:
Toon8 wrote:Werd er nog niets gepost voor de mogelijke remaster van uncharted?
http://www.4gamers.be/nieuws/44432/1/Re ... ed-Trilogy

Ik zou deze wel kopen maar hopelijk komt hij niet op hetzelfde moment als UC4
Ja ik bij HD remasters ;)
Hoeveel artikels gaan er nu nog verschijnen over een mogelijk Uncharted trilogy? :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

141
Goed, ik snap wel dat het fijn is voor mensen die ze nog niet hebben gespeeld, maar als je al even bij de PlayStation familie hoort, heb je toch geen enkel excuus om geen van de drie Uncharted games te hebben geprobeerd...

Anderzijds: als ik geen enkele Uncharted game had gespeeld, zou ik liever eerst Uncharted 4 in zijn volle glorie spelen dan grijpen naar een remaster van enkele PS3 games van enkele jaren geleden...

Ontwikkelaars zijn gewoon lui geworden en proberen de lege uier tot de laatste druppel uit te melken...
Image

142
Hybris wrote:Goed, ik snap wel dat het fijn is voor mensen die ze nog niet hebben gespeeld, maar als je al even bij de PlayStation familie hoort, heb je toch geen enkel excuus om geen van de drie Uncharted games te hebben geprobeerd...

Anderzijds: als ik geen enkele Uncharted game had gespeeld, zou ik liever eerst Uncharted 4 in zijn volle glorie spelen dan grijpen naar een remaster van enkele PS3 games van enkele jaren geleden...

Ontwikkelaars zijn gewoon lui geworden en proberen de lege uier tot de laatste druppel uit te melken...
Het probleem ligt toch ook bij veel gamers die graag hun favoriete games met enkel iets mooiere graphics opnieuw kopen. :silly:
Sony lijkt echt wel te teren op HD remasters en zich minder te richten op goede en nieuwe ideeen.

143
Van Uncharted. Ik heb het al eens gezegd, enkel de games boeien me niet om in HD te spelen. Er zijn maar 2 redenen waarom ik dat zou kopen:

A) ze voegen ongelooflijk veel extra toe of maken een CE met content die ik niet heb
B) Zodat ik ten allen tijden mijn games kan spelen op elk platform ook, zodat ik nooit mijn games "verlies" kan het zijn dat ik het digitaal koop, ooit, want digitaal loopt ook nooit weg (in theorie)

Ondertussen:

Die dissidia zou ook naar PS4 komen, als het zeker is, maak ik er wel een topic over: https://squareportal.net/2015/04/10/dis ... w-details/

En er lijkt een nieuwe game te zijn, die ik ooit eens had gezien, maar ik dacht dat die niet meer werd ontwikkeld:
https://www.gamespot.com/articles/xbox- ... 0-6426543/
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

144
BozeGozerXrd wrote:
Hybris wrote:Goed, ik snap wel dat het fijn is voor mensen die ze nog niet hebben gespeeld, maar als je al even bij de PlayStation familie hoort, heb je toch geen enkel excuus om geen van de drie Uncharted games te hebben geprobeerd...

Het probleem ligt toch ook bij veel gamers die graag hun favoriete games met enkel iets mooiere graphics opnieuw kopen. :silly:
Sony lijkt echt wel te teren op HD remasters en zich minder te richten op goede en nieuwe ideeen.
je lijkt haast gelijk te krijgen Gozer, hopelijk tovert Sony binnenkort toch nog een wit konijn uit de hoed :q:

145
Gamefreak wrote:
BozeGozerXrd wrote:

je lijkt haast gelijk te krijgen Gozer, hopelijk tovert Sony binnenkort toch nog een wit konijn uit de hoed :q:
We hebben al genoeg witte konijnen, het is tijd voor een schattige oranje walrus(en The Last Guardian).

146

Ik heb nog nooit Uncharted gespeeld, dus ik zou zo'n triology wel fijn vinden. Anders snap ik meestal niks van de verhaallijn en heb ik zo van: Okay.. dus... ik sla deze cutscene wel over... okay, wtf waar heeft hij het over.... deze cutscene sla ik ook wel over...

Ikzelf vind het aantal remasters ook wel overdreven. Voor mij hoeft niet alles geremastered te worden, vind het sowieso raar dat ze alleen god of war 3 remasteren en niet de rest :think:
Image