Die onderwater wereld. Dus ben niet in de war hoor dus enkel coop op pc ok dat was de vergissing
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Re: Pronken met je Platinums
3692Platinum 331: Spirit of the North: Enhanced Edition
Flesje Sinas en een zakje chips graag
Flesje Sinas en een zakje chips graag
3696Congrats weer allemaal!
#44 Concrete Genie
Weer een zeer makkelijke! Op een kleine 10 uurtjes had ik deze dan ook in mijn bezit! Er is eigenlijk helemaal niets moeilijk aan.
#44 Concrete Genie
Weer een zeer makkelijke! Op een kleine 10 uurtjes had ik deze dan ook in mijn bezit! Er is eigenlijk helemaal niets moeilijk aan.
3699Wist niet dat Subnautica zo makkelijk te behalen is Leek mij wel een leuke game, maar toch niet spectaculair blijkbaar.
3700Alleen met de developer menu. Kun je cheats aanzetten en op moment dat je een trophy wilt unlocken moet je dat weer even uit zetten.met0t0 wrote: 18 Apr 2021 16:25 Wist niet dat Subnautica zo makkelijk te behalen is Leek mij wel een leuke game, maar toch niet spectaculair blijkbaar.
Kan wel een prima game zijn hoor, maar ik ben niet zo van het base builden. Daarom was ik al blij dat toen No Man's Sky nog gewoon simpel was.
zakje popcorn graag
3701Platinum 332: Morbid: The Seven Acolytes
Moest alleen nog x aantal keer dood gaan
Tijgernootjes graag
Moest alleen nog x aantal keer dood gaan
Tijgernootjes graag
3703Gefeliciteerd met dit mooie getal. Ik zou er niets meer aan veranderen dan blijft het zo mooi!
3704Niet nodig, hij heeft er 444 voor je de rest gezien hebt.Sora_Lizard wrote:Gefeliciteerd met dit mooie getal. Ik zou er niets meer aan veranderen dan blijft het zo mooi!
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
3705Leuke game!
Je moet wel veel calorieën verbranden op korte tijd voor deze