@Kolm: laat je nog eens weten wanneer we NFS MW op Vita doen voor je? Dan kunnen we die afvinken en kan ik die weer verwijderen.
Zelfde voor MotoGP14? Of was die nu al gedaan?
Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions
197Ik had hier gisteren aan moeten denken... Was koningsdag en dus verlofNTGSruler wrote: 28 Apr 2021 11:18 @Kolm: laat je nog eens weten wanneer we NFS MW op Vita doen voor je? Dan kunnen we die afvinken en kan ik die weer verwijderen.
Zelfde voor MotoGP14? Of was die nu al gedaan?
Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions
199NFS Most Wanted voor de vita is ondertussen gelukt, bedankt!
Duurde nog wel even maar toch sneller dan verwacht, zeker voor die pro mods
Is er hier iemand die Pure Chess voor de Vita (cross-buy met PS3) heeft?
De online trophy zal niet meer haalbaar zijn als de PSVita messages eind juni verdwijnen. Op PS3 kan ik het wel met mijn tweede account doen, maar op vita zou ik de game een keer extra moeten kopen...
Duurde nog wel even maar toch sneller dan verwacht, zeker voor die pro mods
Is er hier iemand die Pure Chess voor de Vita (cross-buy met PS3) heeft?
De online trophy zal niet meer haalbaar zijn als de PSVita messages eind juni verdwijnen. Op PS3 kan ik het wel met mijn tweede account doen, maar op vita zou ik de game een keer extra moeten kopen...
Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions
200Pure Chess heb ik helaas niet.
Hopelijk alles van online binnen nu kwestie NFS MW!
Hopelijk alles van online binnen nu kwestie NFS MW!
Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions
201Ik heb het nog is gecontroleerd en alles van online zou binnen zijnNTGSruler wrote: 30 Apr 2021 08:04 Pure Chess heb ik helaas niet.
Hopelijk alles van online binnen nu kwestie NFS MW!
Enige waar ik me wat zorgen over maak is dat level maar ik denk dat dat wel goed komt want ik had op PS3 toch ook 6 miljoen uiteindelijk en ik heb nu ongeveer 1 miljoen nodig voor de persoon voor me. En anders zou ik nog altijd savefile kunnen verwijderen (helaas hele game opnieuw downen dus) en het op die manier dan snel halen.
Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions
202Komt wel goed. Als je de volledige game nog moet spelen verdien je genoeg punten normaal.
Blij dat ik kon helpen en eens iets terug doen voor de vele sessies van verschillende games die jij georganiseerd/zaken opgezocht hebt!
Blij dat ik kon helpen en eens iets terug doen voor de vele sessies van verschillende games die jij georganiseerd/zaken opgezocht hebt!
Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions
203Klopt wat ruler zegt! Ik heb m een paar jaar terug nog gespeeld op de Vita (op PS tv): viel me toen op hoe geweldig de game ook op de Vita speelt (op klein scherm ging het mij alleen allemaal te snel).
Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions
204Vita begint hedendaags misschien wel wat technisch achterstand op te lopen. Misschien omdat we multiplayer speelden, maar er waren af en toe toch wat framerate drops. De besturing is wel top vind ik op zo'n apparaat.
Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions
205Ondertussen heb ik nog maar 400.000sp nodig om degene voor me in te halen en ik heb eigenlijk nog niet een zoveel races gedaan, 10 ofzo incl most wanted. De most wanted cars waren allemaal vanaf het begin unlockt door het hoge level en daar heb ik nu de helft van gedaan.
Daarnast heb ik alle security gates gedaan omdat die wel is kan glitchen maar vooral omdat ze makkelijker te vinden zijn als ze nog (deels) overeind staan en dat is na wat races niet altijd meer het geval. Wel geluk gehad: Ik miste er eentje nadat ik alles had gecontroleerd. Ik herstart de game en begin dan maar opnieuw waar mijn auto spawnt en waar ik oorspronkelijk begonnen was met mijn rondje zoeken. Ik rij om het eerste gebouw met wat security gates heen en daar had ik er dus blijkbaar eentje gemist...
Wat ik wel vergeten was is hoe erg de rubber banding van de auto's in deze game is. Rij je de eerste 80% van een race perfect en doe je op iedereen takedowns, maar crash je 1 keer in de laatste 20% dan is de kans groot dat je niet wint. Ga je de eerste 80% regelmatig de kant in, maar rij je die laatste 20% perfect dan win je meestal...
Ook een leuk weetje: De race needle point wordt algemeen genomen als de lastigste gezien. Met de bugatti moet je een gemiddelde snelheid van 155 miles/hour halen. Wat blijkt nu: Als je de cutscene skipt dan is je startsnelheid 155-160 miles/hour en crash je meestal door een politieauto die in de loop van je start staat. Laat je de cutscene gewoon uitspelen dan is je startsnelheid 199-200 miles/hour, is er geen politie te zien op het eerste stuk en is het een stuk rustiger qua aantal auto's
Heel andere vraag: Wie heeft hier allemaal Reality Fighters op de vita? Er is 1 trophy waar je binnen een uur van 5 mensen moet winnen online. In totaal zijn er dus 6 mensen nodig voor deze trophy. Dat 'binnen een uur' is niet zo heel relevant want het zou in 20min al klaar zijn bij boosten.
De game was ook ooit bij PSPlus.
Daarnast heb ik alle security gates gedaan omdat die wel is kan glitchen maar vooral omdat ze makkelijker te vinden zijn als ze nog (deels) overeind staan en dat is na wat races niet altijd meer het geval. Wel geluk gehad: Ik miste er eentje nadat ik alles had gecontroleerd. Ik herstart de game en begin dan maar opnieuw waar mijn auto spawnt en waar ik oorspronkelijk begonnen was met mijn rondje zoeken. Ik rij om het eerste gebouw met wat security gates heen en daar had ik er dus blijkbaar eentje gemist...
Wat ik wel vergeten was is hoe erg de rubber banding van de auto's in deze game is. Rij je de eerste 80% van een race perfect en doe je op iedereen takedowns, maar crash je 1 keer in de laatste 20% dan is de kans groot dat je niet wint. Ga je de eerste 80% regelmatig de kant in, maar rij je die laatste 20% perfect dan win je meestal...
Ook een leuk weetje: De race needle point wordt algemeen genomen als de lastigste gezien. Met de bugatti moet je een gemiddelde snelheid van 155 miles/hour halen. Wat blijkt nu: Als je de cutscene skipt dan is je startsnelheid 155-160 miles/hour en crash je meestal door een politieauto die in de loop van je start staat. Laat je de cutscene gewoon uitspelen dan is je startsnelheid 199-200 miles/hour, is er geen politie te zien op het eerste stuk en is het een stuk rustiger qua aantal auto's
Heel andere vraag: Wie heeft hier allemaal Reality Fighters op de vita? Er is 1 trophy waar je binnen een uur van 5 mensen moet winnen online. In totaal zijn er dus 6 mensen nodig voor deze trophy. Dat 'binnen een uur' is niet zo heel relevant want het zou in 20min al klaar zijn bij boosten.
De game was ook ooit bij PSPlus.
Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions
206Die security gates kunnen idd ambetant zijn. Herinner mij dat ik op de PS3 ook opnieuw naar ééntje moest zoeken. Ook is het al gebeurd dat er geen hekken niet meer overblijft om de gate te rammen, terwijl de game dit niet had geteld... Opnieuw starten was de enige boodschap.
Reality Fighters heb ik niet in bezit en bij Plus niet in mijn bibliotheek gezet..
Reality Fighters heb ik niet in bezit en bij Plus niet in mijn bibliotheek gezet..
Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions
207Ik zou na moeten kijken of ik die met + heb toegevoegd... niet echt mijn type game, dus ben bang van niet.
Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions
208Ondertussen is Needle point gelukt op mijn typische manier: Elke keer pech met auto's die midden op de racelijn staan als je over een blinde berg of door blinde bocht gaat. Ook die bocht om in the airfield te gaan kon op rare manieren reageren als je beetje langs de muur grind. Gevolg: Altijd net niet met een beste van 153.1. En de keer dat het dan lukt heb ik iets van 159.1 miles/hour
In een andere race was het target 130 miles en ik had 130.0 en het telde niet
Alle most wanted zijn ook klaar dus nu vooral nog races. Alle races van mijn Bugatti gewonnen dus nu ook op die pro mods aan het letten.
Toen ik nog spike strips probeerde te verzamelen in een most wanted race van 5,5 miles heb ik ook helemaal de rubber banding theorie bewezen. Mijn tijd toen ik de most wanted race voor de eerste keer won was iets van 2min52. Ik reed tijdens mijn spike strip run vrij traag zodat ik bij roadblocks goed kon kijken naar spike strips. Bij een roadblock met spike strip zelfs nog een keer gekeerd om te kijken of die blijft liggen nadat je eroverheen bent gereden (niet dus) en dan de laatste mile ben ik wel echt gaan racen. Gevolg: Gewonnen met een tijd van 3min48
Nog een vita game met online die je met totaal 2 zou moeten zijn om te boosten: BlazBlue: Chrono Phantasma Extend
Zou niet heel lang duren.
In een andere race was het target 130 miles en ik had 130.0 en het telde niet
Alle most wanted zijn ook klaar dus nu vooral nog races. Alle races van mijn Bugatti gewonnen dus nu ook op die pro mods aan het letten.
Toen ik nog spike strips probeerde te verzamelen in een most wanted race van 5,5 miles heb ik ook helemaal de rubber banding theorie bewezen. Mijn tijd toen ik de most wanted race voor de eerste keer won was iets van 2min52. Ik reed tijdens mijn spike strip run vrij traag zodat ik bij roadblocks goed kon kijken naar spike strips. Bij een roadblock met spike strip zelfs nog een keer gekeerd om te kijken of die blijft liggen nadat je eroverheen bent gereden (niet dus) en dan de laatste mile ben ik wel echt gaan racen. Gevolg: Gewonnen met een tijd van 3min48
Nog een vita game met online die je met totaal 2 zou moeten zijn om te boosten: BlazBlue: Chrono Phantasma Extend
Zou niet heel lang duren.
Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions
209@Kolm:
Blazblue continuüm shift extend heb ik in mijn lijst staan? (PS+)
Blazblue continuüm shift extend heb ik in mijn lijst staan? (PS+)
Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions
210BlazBlue heb ik ook niet... Ik heb dus ook echt niets met rubber banding in racegames. Leuk dat men het leuk/spannend voor iedereen wil maken, maar als je goed racet moet dat beloond worden en als je er niks van bakt is het simpelweg de vraag wat je met zo'n game doet