Re: Gaming voornemens 2021

49
We zitten bijna in de helft van het jaar en vanavond gaan mijn statistieken weer helemaal afwijken door een paar nieuwe games te starten dus een mooi moment om even te kijken hoever we echt staan! :P

- 91% completion halen => 90.94%
- Minder dan 1400 unearned trophies => 1570
- Meer dan 40 games uitspelen => 17

Games:
- Max Payne 3 online afwerken met een optie om de platinum te halen => Challenges zijn klaar, maar nog steeds een hoop XP te gaan.
- GTA V PS4 online afwerken => Enkel nog de mastermind challenges van de Doomsday heists :O
- Tomb Raider eindelijk met paveman spelen => Vanavond is het normaal eindelijk zover :lol:
- Horizon Zero Dawn DLC, Bioshock (12%), Borderlands (1%) of Resident Evil 5 (63%) eindelijk uitspelen => Ik ben opnieuw begonnen met Bioshock en zit bijna opnieuw op het punt waar ik ooit in 2009 zat (de derde locatie/chapter). Maar dan deze keer op survivor en zonder vita chambers.

Completion zal vooral een kwestie worden van games die ik nieuw begin, ook uit te spelen want deze is nu nog net niet 91%.
Verder heeft het uitspelen van Fallout New Vegas wel goed geholpen voor zowel completion als unearned trophies.
Maar... unearned trophies is toch nog veel te gaan. Vooral omdat ik ook nog wel is nieuwe games wil spelen :P
Image

50
Wat is dat van Tomb Raider? 😏
Ik heb van Tomb Raider op PS3 geen enkele mp trophy. Bewust ook wel. Ben er niet goed genoeg voor en ik speel meestal games later dan de meeste mensen, dus veel volk zit er niet meer op de servers dan. Maar als ik er een paar kan meepikken door met mensen van hier samen te spelen… 😇
Image

51
zenmaster wrote: 15 Jun 2021 20:24 Wat is dat van Tomb Raider? 😏
Ik heb van Tomb Raider op PS3 geen enkele mp trophy. Bewust ook wel. Ben er niet goed genoeg voor en ik speel meestal games later dan de meeste mensen, dus veel volk zit er niet meer op de servers dan. Maar als ik er een paar kan meepikken door met mensen van hier samen te spelen… 😇
Het gaat over Rise of the tomb raider (20 year anniversary edition) op PS4. Daar heb je een endurance mode die je solo of 2-player co-op kan doen met elk een set trophies.

Tomb Raider op PS3 heb ik wel en denk dat hij nog geïnstalleerd staat. Met 3-4 player trophies wil ik dan eventueel wel helpen. Staat me bij dat je ook heel wat dingen alleen kon of was het de xp grind die alleen kon. Ik heb de mp een klein beetje in 2013 en de rest van de mp in 2015 gedaan. De sp pas in 2019 maar de mp is dus niet helemaal helder meer voor me :think:

Ik heb vanavond al 6 van de 125 trophies gehaald in Rise of the tomb raider. Completion is gezakt naar 90,51% nu :lol:
Image

52
zenmaster wrote:Wat is dat van Tomb Raider?
Image

Ik heb van Tomb Raider op PS3 geen enkele mp trophy. Bewust ook wel. Ben er niet goed genoeg voor en ik speel meestal games later dan de meeste mensen, dus veel volk zit er niet meer op de servers dan. Maar als ik er een paar kan meepikken door met mensen van hier samen te spelen…
Image
Die van Tomb Raider wil je echt niet doen! :p
Je moet tot level 60 geraken en alle costumes en upgrades kopen en alle soorten matches spelen. Veel te veel. :’)
Image

53
FGras wrote: 16 Jun 2021 09:07 Die van Tomb Raider wil je echt niet doen! :p
Je moet tot level 60 geraken en alle costumes en upgrades kopen en alle soorten matches spelen. Veel te veel. :’)
Image
Dat valt beter mee dan je zou verwachten. Er is een manier met 2 spelers die elkaar tegelijk doodschieten met een RPG die veel XP geeft omdat je wat bonussen combineert. Geen idee of dat ook sneller is dan de solo xp manier die ze later gevonden hebben.

Toen ik in 2013 speelde heb ik blijkbaar level 10 gehaald. En in 2015 heb ik blijkbaar op 2-3 avonden de rest gedaan terwijl de andere mensen ook dingen nodig hadden.
Image

54
Ik heb de TR remake vorig jaar nog gedaan. Het was een beetje grinden, maar eigenlijk wel heel erg goed te doen. Ik heb in 1 avond (o.a. met wat hulp van kolm) de trophies gehaald die met minimaal 3 moeten (als kolm idd zou willen helpen en ik ook ben je er al), binnen een kleine week de rest in mijn eentje. Zo erg vond ik dat dus niet. Die level 60 neemt verreweg de meeste tijd in beslag, maar is dus wel erg goed te doen.
In Rise of the Tomb Raider zijn we goed begonnen, kolm! :D (ik ben dan weer 0,02% of zo gestegen in completion :P :lol:)
Image

55
paveman wrote: 16 Jun 2021 11:30 Ik heb de TR remake vorig jaar nog gedaan. Het was een beetje grinden, maar eigenlijk wel heel erg goed te doen. Ik heb in 1 avond (o.a. met wat hulp van kolm) de trophies gehaald die met minimaal 3 moeten (als kolm idd zou willen helpen en ik ook ben je er al), binnen een kleine week de rest in mijn eentje. Zo erg vond ik dat dus niet. Die level 60 neemt verreweg de meeste tijd in beslag, maar is dus wel erg goed te doen.
In Rise of the Tomb Raider zijn we goed begonnen, kolm! :D (ik ben dan weer 0,02% of zo gestegen in completion :P :lol:)
Oh ja, dat herinner ik me nog... Jij had een PSNP sessie gemaakt waar 4-5 mensen op hadden gereageerd en uiteindelijk kwam er maar eentje opdagen... :L: Toen heb ik ingesprongen om de noodzakelijke derde te zijn.

Rise of the Tomb Raider is nu wel goed vertrokken. We weten nu toch al hoe het in elkaar zit :lol:
Alleen jammer dat je die challenges echt moet selecteren voor je de run begint omdat ze anders niet unlocken. In combinatie met een maximum van 4 challenges per run is dat toch wel jammer.
Image

56
met0t0 wrote: 02 Jan 2021 15:43 Niet te veel doelstellingen voor mij in 2021 (zeker aangezien onze prioriteiten elders zullen liggen in het zoeken van een huis en dus waarschijnlijk opnieuw verhuizen). Mijn enige voornemen: zo weinig mogelijk games proberen kopen en de games uitspelen die hier nog liggen te wachten :tong:
Bijna een half jaar verder, blijkt mijn voorspelling van begin januari goed uitgekomen te zijn... :lol:
Extra games zal ik dit jaar zeker niet meer kopen, ik ga blij zijn als ik terug kan gamen :-"

Wel sterk bezig, Kolm! :cool:

60
paveman wrote: 01 Jan 2021 00:56 Mijn gaming voornemens voor 2021 zijn:
- Backlog < 35 games krijgen/houden, zonder nog games weg te strepen
- Completion van 77,5% halen
- PS3 backlog dan toch maar volledig wegwerken
Niet veel doelen, maar momenteel zit ik zelf ook even iets minder in de games (wees gerust; komt vanzelf wel weer). Ik ben benieuwd naar jullie doelen!
Enkel completion zit enigszins op peil (eigenlijk ook nog aan de lage kant, maar soit), maar de rest daar faal ik hopeloos op, haha!
RoTR hebben kolm en ik dan idd wel af weten te ronden. Dat telt voor iets, toch? :D
Image