Re: Ratchet & Clank: Rift Apart

32
Klopt, Game Mania is echt wel aan de dure kant. In tijden van het internet koop je makkelijk elders. Al is het verschil maar 5 euro, waarom zou je te veel betalen...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

34
NTGSruler wrote: 13 May 2021 19:06 Geen spoilers maar:

De platinum zou redelijk makkelijk worden zag ik passeren vandaag..
Het is al enkele jaren zo dat de first party games van Sony een makkelijke platinum hebben. Maar... vaak krijgen ze dan nog een paar DLC trophies voor new game+ of uitspelen op hoogste niveau. Dus helemaal een verrassing dat deze platinum vrij makkelijk zou zijn :)

Enige moeilijke ding dat ik me nog kan herinneren van een Ratchet and Clank game was een of andere race maar verder zijn ze doorgaans niet extreem moeilijk gelukkig :P
Image

39
Mr.Wolf wrote: 21 May 2021 09:36 Kent er iemand toevallig de site "allyourgames.nl"? Hier zou Ratchet & Clank te koop staan voor 66 euro (ipv 75 euro). Twijfel hier toch wel een beetje voor...
Al veel van gehoord, maar zelf nog nooit besteld.

Ze krijgen van trustpilot een 4,8/5. Dus je kan er met een gerust hart bestellen.
Image

40
Ik had 1 keer op Bol wat besteld van een externe verkoper (de naam ontgaat me even, iets met een J dacht ik) en dat bleek uiteindelijk van allyourgames.nl te komen. Werd goed en snel verzonden naar NL en was niks mis mee :)
Het is tot nu toe maar een eenmalig iets geweest, maar misschien dat Marty er al vaker wat besteld heeft?
Image

41
Betrouwbare site. Nadat Yourgamezone heel erg achteruit is gegaan bestel ik bijna al mijn games bij Allyourgames. (Gameresource is ook aan te raden :) ) Wordt altijd optijd verzonden en soms vertraging maar dat is dan door postnl. Dus ik zou de game lekker bestellen daar. Maar alleen even de verzendkosten in de gaten houde
Vanaf een totaalbedrag van €20 wordt jouw bestelling gratis verzonden binnen Nederland. Bestel je voor minder dan €20,-? Dan reken wij €3,00 verzendkosten. Voor bestellingen vanuit België rekenen wij €5,00 verzendkosten.
Ik durf zo niet te zeggen of dat ook voor boven de €20 is naar België. Maar dat wordt dan wel tijdens het afrekenen vermeld

3 Surinaamse gehaktballen
Image

44
De trophylijst staat nu ook op PSNP! :smug:

Al denk ik dat de afbeeldingen nog niet helemaal kloppen, kan me niet inbeelden dat elke trophy dezelfde saaie afbeelding van een trophy is. Lijkt heel erg op het logo van PSNP dus ik vermoed dat het nog een placeholder is...

Verder zag ik nog geen al te rare/moeilijke dingen al is het even afwachten hoe het zit met die challenges die ze noemen.
En het lijkt er inderdaad op dat je geen tweede playthrough hoeft te doen voor de platinum :)

Uiteraard ook opgelet voor spoilers...

https://psnprofiles.com/trophies/12996- ... rift-apart
Image

45
Kolm wrote: 24 May 2021 00:00 De trophylijst staat nu ook op PSNP! :smug:

Al denk ik dat de afbeeldingen nog niet helemaal kloppen, kan me niet inbeelden dat elke trophy dezelfde saaie afbeelding van een trophy is. Lijkt heel erg op het logo van PSNP dus ik vermoed dat het nog een placeholder is...

Verder zag ik nog geen al te rare/moeilijke dingen al is het even afwachten hoe het zit met die challenges die ze noemen.
En het lijkt er inderdaad op dat je geen tweede playthrough hoeft te doen voor de platinum :)

Uiteraard ook opgelet voor spoilers...

https://psnprofiles.com/trophies/12996- ... rift-apart
Bedankt om hier te delen, zat het al even in de gaten te houden! Gaan inderdaad placeholders zijn, in deze tweet zie je al een trophy icoontje: https://twitter.com/insomniacgames/stat ... 4339049472
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image