Iedereen congrats met jullie platinums
Platinum 335: Fall Guys
Platinum 336: Subnautica (Deja Vu )
Platinum 337: Nier Replicant VER.1.22474487139...
Patatje met en een frikandel speciaal
Re: Pronken met je Platinums
3724Ik vraag me af waar je al die tijd vandaan haalt? Is dit je enige hobby, medische redenen thuis? Het zijn niet bepaald de EZPZ plats hé Alsnog proficiat goed bezig
@Ruler; Die Sherlock zijn wel leuke. Die op PS4 is beter en de plat is daarbij nog makkelijker hehe
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
@Ruler; Die Sherlock zijn wel leuke. Die op PS4 is beter en de plat is daarbij nog makkelijker hehe
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
3725Ik vermoed dus dat de nieuwe update van Fall guys deze een stuk makkelijker maakt? Benieuwd of ze dat nog gaan patchen net zoals de oude glitch van 'quit bij verliezen'
3726@Roy: die doe ik binnenkort nog eens. Als ik erover nadenk vond ik de eerste Sherlock Holmes niet slecht eigenlijk. Allemaal goed gevonden die clues.
Even eerst van mijn PS5 genieten met Wreckfest.
Even eerst van mijn PS5 genieten met Wreckfest.
3727Yes. custom lobbies, minimaal 4 spelers. En dan hexagone trials. Dat is 1 ronde. De andere springen meteen het slijm in. Na dat 5 keer gedaan te hebben, game afsluiten, opnieuw opstarten en Infallible is binnen. (is enige trophy die unlocked via custom lobbies, wat dus denk ik niet de bedoeling is )
Platinum 338: Shing PS5
1 reep chocola graag
3728Volgens mij heb ik de laatste hier nog niet gepost, #171:
PES 2021 Season Update
PES 2021 Season Update
3733Morgen nog een dag hè. Vrijdag weer werken
Had ook enkel maar nog die schoolbus trophy en level 50 ( lees trophy guide voor handige set up). Ging vrij snel. Heb zelfs al een onbekende geholpen ermee die bericht stuurde naar mij
Had ook enkel maar nog die schoolbus trophy en level 50 ( lees trophy guide voor handige set up). Ging vrij snel. Heb zelfs al een onbekende geholpen ermee die bericht stuurde naar mij
3735Platinum nummer 7. Spectaculair he.
Toch efkes pronken… 5 jaar na mijn laatste platinum, toevallig MGS4, nu ook die van MGS3 gehaald.