Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1456
Two Night Stand - 7/10 comedy om niet te veel bij na te denken. Zelfde geld voor Knocked Up, ook een 7/10 voor mij.

De volgende twee had ik al gezien, maar mijn vriendin nog niet. Daarom even herbekeken, want het zijn beide toppers.
Inglourious Basterds - 9/10
Whiplash - 9/10 echt een meesterwerk, normaal gezien iets dat mij totaal niet zou aanspreken maar gewoon zo goed gebracht en geacteerd.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

1457
The Godfather 1, 2 en 3. Via Streamz.

Eerste keer dat ik ze zie had er al wel goede dingen over gehoord. Ik zou zeggen allen 6,5 à 7/10.
Veel te langdradig en gepraat. Ze duren allen rond de 3u of langer. Bij alle films in slaap gevallen en moeten kijken in 2 of 3 sittings. Niet echt mijn ding.

Kan wel begrijpen dat deze films voor die tijd magnifiek en indrukwekkend waren.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

1458
The Amazing Spider-man 2, Homecoming & Far from Home 6,5/10

Deze staan nu blijkbaar op Netflix. De originele trilogie blijft nostalgie en het beste met Maguire. Deze zijn wat verhollywood en special effect in't kwadraat. Maar ik moest ze gezien hebben als echte oude fan.

American Made 8/10
Gebaseerd op waargebeurde feiten en leuke actie.

Gemini 7,5/10
Leuke actie.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk

Image

1462
FGras wrote: 18 Dec 2021 16:04 Die nieuwe Spiderman film. Wauw, dat was genieten. Nu wil ik de games kopen en spelen. Maar dat gaat de komende maanden nog niet gebeuren.
Ik heb hem ondertussen al 2 keer gezien! Ik durf bijna zeggen dat deze mijn favoriete superhelden film ooit is! Prachtig verhaal, sterke acteerprestaties, mooi camerawerk, top muziek,... Ik heb deze een welverdiende 10/10 gegeven op imdb :p
Image

1467
gamerke1992 wrote: 24 Jan 2022 00:38
Sanity penguin wrote: 24 Jan 2022 00:05 Eternals 6/10

Meh, ik werd er niet bepaald warm van.
Aah jammer. Ik kijk toch wel uit naar deze. Hopelijk zorgt mijn marvel fanatisme dat ik er toch iets meer aan ga geven :p
Ik heb hem ook gezien en ik moet zeggen dat ik wel aangenaam verrast was! Het was eens iets helemaal anders en ook het verhaal zat wel goed! Qua superkrachten en grootheids kun je het een beetje vergelijken met Captain marvel, maar hier waren de gevechten veel beter geschaald waardoor het er niet op neerkwam tussen een super OP karakter dat met gemak een hoop vijanden neermaait. Er zaten ook oprecht grappige scenes in. Het was zeker weten niet de beste Marvel film, maar ze hebben een heel goede poging gedaan om een hele waslijst aan nieuwe personages te introduceren in de MCU!
Image

1469
FGras wrote: 24 Jan 2022 13:01 Eternals vond ik ook echt niks aan. Geen aanrader vanuit mij.

Gister nacht heb ik Nightmare Alley gezien in de bios. Hele zaal voor slechts 3 personen. Goede film voor als je eens wat anders wilt dan standaard. Geregisseerd door Guillermo Del Toro. 8/10
Ook die Nightmare Alley heb ik gezien (thanks cinema abonnement)! Was zeer speciaal wel. Al moet ik wel zeggen dat ik pas op het einde er echt begon in te komen. Wel ijzersterke acteerprestaties, maar wat wil je dan ook met zo'n cast :p

Ik heb recent ook nog Scream 5 gaan kijken! Misschien wel de beste uit de reeks voor mij (of toch gedeelde plek met de eerste). Ondanks een paar plotholes, toch wel enorm van genoten en het blijft altijd tof om te weten wie de killer gaat zijn. Film had ook een aantal toffe verrassingen wel! Zou hem een 8/10 geven!
Image