Nog een update met de bieren die ik afgelopen dagen eens gedronken heb
Om te beginnen de Gentse Tripel:
De smaak is best in orde, maar hij is wel heel bruisend, het is precies spuitwater in uw mond als ge de biersmaak even niet mee in rekening neemt. Dat vind ik dus een minder goede eigenschap. Voor de rest degelijk.
Dan gisteren op café met Sam, Shana en fsterchele23 de volgende twee:
1) Brugse Zot blond: lekker. Smaakt goed, valt heel licht.
2) Westmalle Dubbel (van 't vat): ik had niet gedacht dat er zo'n groot smaakverschil zou zijn. Ik denk dat ik hem van het vat lekkerder vind dan uit een flesje, het smaakt heel zacht en net iets zoeter.
Voor de rest is mijn opslagplaats hier op zolder volledig nutteloos geworden door de warme temperaturen van de afgelopen dagen, het wordt er veel te warm om bier rechtstreeks te serveren
Ach, het staat er toch ten minste volledig donker en het wordt nooit verplaatst ofzo, dus da's ook al iets.
Re: 'It's all about the drinks'-topic
92@metoto Brugse zot is inderdaad een lekker biertje
Ik ben aan zee en in de frigo staat een straffe Hendrik en een averbode klaar
Een tip voor diegene die palm triple hop willen kopen. Via de myshopi app heb je 50% korting op een pak van 4 of 6. Wanneer je er 6 koopt betaal je dus maar 3.50 euro.
Ik ben aan zee en in de frigo staat een straffe Hendrik en een averbode klaar
Een tip voor diegene die palm triple hop willen kopen. Via de myshopi app heb je 50% korting op een pak van 4 of 6. Wanneer je er 6 koopt betaal je dus maar 3.50 euro.
93Woop woop that's da sound of da police
Kheb den Duvel Triple Hop 2015 in mijn bezit!
Kheb den Duvel Triple Hop 2015 in mijn bezit!
94Benieuwd hoe lang het zou duren voor hij leeg isShAmPi wrote:Kheb den Duvel Triple Hop 2015 in mijn bezit!
Waar hebt gij hem gekocht? Ik zal nog eens in de supermarkt moeten kijken als ik mijn leeggoed ga terugbrengen.
95Spar
Ik was ook mijn leeggoed gaan terugbrengen
En wou dan 2 nieuwe bakken jupiler gaan halen voor de nieuwe BBQ tang die erbij is. (<= verzamelaar van Jupiler goodies)
De tang was er nog niet maar de Triple Hop 2015 wel
Zal idd niet lang duren.
Vanavond eens aan beginnen
En gaan ze goed binnen leg ik voorraadje aan van triple hop 2015
En wou dan 2 nieuwe bakken jupiler gaan halen voor de nieuwe BBQ tang die erbij is. (<= verzamelaar van Jupiler goodies)
Zal idd niet lang duren.
96Die heeft echt een citroensmaakje Maar dat is goed fris bij warm weer.ShAmPi wrote:Spar
Zal idd niet lang duren.
97De 2015?
De 14 was al citroen.
Ben er gisteren niet toe geraakt.
De 14 was al citroen.
98Ja idd ik heb die vastgekregen via iemand die bij duvel werkt.ShAmPi wrote:De 2015?
De 14 was al citroen.
Ik heb op de vorige pagina een foto gemaakt
99W.O.L.F. blijft maar bier meebrengen voor mij...
Niet dat ik haar daar niet dankbaar voor ben, natuurlijk
100Dat ziet er heel goed uit Ik ken er geen enkele van.met0t0 wrote:W.O.L.F. blijft maar bier meebrengen voor mij...
Ik heb nog geen bier geproefd dit weekend. We zijn al elke dag gaan eten sinds we aan de zee zijn en dat was genoeg alcohol voor mij, dat bier zou er te veel aan zijn.
Ik heb een heel speciale gin tonic gedronken, maar ik kan niet meer zeggen wat er juist in zat. Wel een heel dure gin blijkbaar, want de prijs was niet min
Gisteren hebben we op restaurant een betere Marceaux gedronken, echt heerlijk
101Bij mij ook het geval, maar ik heb deze week al genoeg gedronkengamerke1992 wrote:Ik heb nog geen bier geproefd dit weekend.
Morgen ga ik waarschijnlijk wel eens de Gulden Draak Quadruple drinken.
102Aangezien ik niets van bier ken ga ik gewoon voor flesjes die ik mooi vindgamerke1992 wrote:Dat ziet er heel goed uit Ik ken er geen enkele van.met0t0 wrote:W.O.L.F. blijft maar bier meebrengen voor mij...
103Dat is ook het leuke er aan, zo veel mogelijk verschillende bieren die niet echt gekend zijn.W.O.L.F. wrote:Aangezien ik niets van bier ken ga ik gewoon voor flesjes die ik mooi vindgamerke1992 wrote:Dat ziet er heel goed uit Ik ken er geen enkele van.met0t0 wrote:W.O.L.F. blijft maar bier meebrengen voor mij...
105Ze komen uit de Delhaize of Albert HeijnRoyVdW wrote:Verdekke Thomas heb die bieren nog niet geproefd
W.O.L.F. kan dat veel meer om zo willekeurig eens wat soorten te kopen, ik kies dat altijd veel te bewust
Maar ik ben benieuwd naar de smaken