Re: Welke serie volg je momenteel?
77Kheb gisteren heel S1 van Rick and Morty bekeken, het is een van de weinige animatieseries die ik echt goed vind. Voor de mensen die het niet kennen (en Futurama wel), het is Futurama, maar 10x absurder en "minder geschikt voor jongere kijkers".
79Ik dacht dat ze die laatste seizoenen niet meer bij ons op tv uitgezonden hebben.Captain Witwicky wrote:Heroes is goed, maar om de een of andere reden heb ik de laatste seizoenen gemist...
81Blue Mountain State nog wel een toffe serie maar wel eerder voor jongeren / jongvolwassen bedoeld denk ik.
82Oei, dat zegt inderdaad wel wat. Hmm, ik heb het nog overwogen om ermee te beginnen, maar als ik het toch ga onderbreken uit verveling, dan begin ik er niet meeLigeiro wrote:nee, na seizoen 2 is da gestopt op Vier..
The Wastelander wrote:Blue Mountain State nog wel een toffe serie maar wel eerder voor jongeren / jongvolwassen bedoeld denk ik.
Ik heb er is een aflevering van gezien, ik vond het er toch wel lichtjes over eigenlijk xD
83Ja meer dan lichtjes meestal wel. Maar een realistische kijk op het leven van college football zou ook maar saai zijn denk ik.UseYourIllusion wrote:The Wastelander wrote:Blue Mountain State nog wel een toffe serie maar wel eerder voor jongeren / jongvolwassen bedoeld denk ik.
Ik heb er is een aflevering van gezien, ik vond het er toch wel lichtjes over eigenlijk xD
84met0t0 wrote:Ik dacht dat ze die laatste seizoenen niet meer bij ons op tv uitgezonden hebben.Captain Witwicky wrote:Heroes is goed, maar om de een of andere reden heb ik de laatste seizoenen gemist...
Ja, dat zal dus de reden geweest zijn...dacht ook al zoiets want ik kon me niet meer de latere seizoenen herinneren.Ligeiro wrote:nee, na seizoen 2 is da gestopt op Vier..
Oei, nooit luisteren naar wat de zender doet met series, nooit, maar dan ook nooit. Je moet zelf uitmaken of het een goede serie is. Twee van mijn favoriete series, Human Target en Hawaii 5 O werden geplaatst op verschrikkelijke uren en de laatste heeft in Amerika al 5 seizoenen en ik heb 1.5 seizoenen gezien. Dus het heeft weinig te maken met populariteit maar alles met de zender zijn eigen (domme) beslissingen.UseYourIllusion wrote:Oei, dat zegt inderdaad wel wat. Hmm, ik heb het nog overwogen om ermee te beginnen, maar als ik het toch ga onderbreken uit verveling, dan begin ik er niet meeLigeiro wrote:nee, na seizoen 2 is da gestopt op Vier..
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
85Twee eerste afleveringen van Daredevil gezien en ik ben al fan. Goed uitgewerkt en prima vechtscenes. Alleszins al beter dan de film
87De eerste twee afleveringen staan al op het internet zeker?oxiraantje wrote:Nieuwe afleveringen van Game of Thrones
Maar dan nog ga ik wachten tot ze in goeie kwaliteit beschikbaar zijn. Maar wel ook streaming natuurlijk.
88Zelfs de eerste 4 dacht ikMaxidomino wrote:De eerste twee afleveringen staan al op het internet zeker?oxiraantje wrote:Nieuwe afleveringen van Game of Thrones
Maar dan nog ga ik wachten tot ze in goeie kwaliteit beschikbaar zijn. Maar wel ook streaming natuurlijk.
89Ik ben begonnen met daredevil. Ik heb de eerste aflevering ervan gezien en vond hem al best leuk.